پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیقیمت دلار در بازارهای مختلف اعلام شد (۹۹/۱۱/۲۱)

قیمت دلار در بازارهای مختلف اعلام شد (۹۹/۱۱/۲۱)

قیمت دلار در بازارهای مختلف اعلام شد (۹۹/۱۱/۲۱)
صبح امروز (سه‌شنبه) در بازار آزاد قیمت انواع ارزها روند افزایشی داشت.

به گزارش رتبه آنلاین از اقتصاد نیوز،در معاملات روز سه‌شنبه بازار ارز قیمت دلار ۱۹۰ تومان افزایش یافت و قیمت یورو نیز رشد ۳۰۰ تومانی داشت.

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح سه‌شنبه ابتدا با افزایش ۵۲۲ تومانی نسبت به روز دوشنبه، ۲۳ هزار و ۹۴۰ تومان ثبت شد و در نیمه روز به ۲۴ هزار و ۴۲ تومان افزایش یافت. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ابتدا ۵۲۷ تومان افزایش یافت و ۲۴ هزار و ۱۷۹ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۴ هزار و ۲۸۲ تومان نرخ‌گذاری شد.

قیمت یورو در بازار متشکل صبح امروز ابتدا با افزایش ۹۲۷ تومانی ۲۸ هزار و ۸۷۷ تومان ثبت شد و در نیمه روز با افت ۷۱۳ تومانی ۲۸ هزار و ۱۶۴ تومان اعلام شد. قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۹۳۶ تومان افزایش یافت و ۲۹ هزار و ۱۶۵ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۸ هزار و ۴۴۶ تومان اعلام شد.

قیمت ارز‌های صرافی ملی

قیمت دلار صرافی ملی صبح امروز ۲۰۰ تومان نسبت به قیمت بسته شده روز دوشنبه افزایش یافت و ۲۳ هزار و ۹۰۰ تومان ثبت شد. قیمت یورو صرافی ملی نیز صبح امروز با افزایش ۳۵۰ تومانی نسبت به روز گذشته به ۲۸ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح ‌‌‌سه‌شنبه بازار آزاد نسبت به روز دوشنبه ۱۹۰ تومان افزایش یافت و ۲۴ هزار و ۹۴۰ تومان شد. قیمت یورو نیز با رشد ۳۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته ۲۹ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد.

قیمت دلار هرات در معاملات امروز نسبت به دیروز ۳۰۰ تومان افزایش یافت و ۲۵ هزار و ۱۰۰ تومان مبادله شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در محدوده ۶ هزار و ۹۳۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز ‌‌دوشنبه ۱۱۰ تومان افزایش یافته است.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید