پنج‌شنبه 30 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیسنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش در بورس امروز/ اقبال سهامداران به خساپا

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش در بورس امروز/ اقبال سهامداران به خساپا

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش در بورس امروز/ اقبال سهامداران به خساپا

خالص تقاضا برای خرید سهام در بورس امروز از رقم ۲۷۵میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت استخراج ذغال سنگ به ثبت رسید و همچنین سهام کزغال ۳۵۵میلیارد تومان تقاضای خرید داشت.

به گزارش رتبه آنلاین از اقتصاد آنلاین، در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۷۹۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۵۱۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۲۷۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «کزغال»، «خساپا» و «سپیدار» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام زغال سنگ پرورده طبس بیش از ۳۵۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «کیسون»، «وسدید» و «گدنا» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۴۰میلیارد تومان (۵۸درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۵۹۵میلیارد تومان (۳۹درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۳۵نماد و حجم صف‌های فروش در ۴۵نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف سهام سپیدار سیستم آسیا به ۱۰.۸درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«استخراج ذغال سنگ» پر اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۳۶۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۲۰۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «هتل و رستوران» با تقاضای فروش ۱۳۵میلیارد تومانی همراه است.

صف‌های خرید حدود هزار و ۷۹۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۵۱۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۲۷۵میلیارد تومان می‌رسد.

99.11.21

نقشه صفوف 99.11.21

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید