پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیبیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز/ افت ارزش معاملات با صدرنشینی...

بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز/ افت ارزش معاملات با صدرنشینی شپنا همراه شد

بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز/ افت ارزش معاملات با صدرنشینی شپنا همراه شد

در بورس امروز معامله‌گرها حدود ۲۰۰میلیارد تومان سهام شپنا خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فلزات اساسی تعلق داشت و ۱۲.۵درصد از کل سهام ثنظام معامله شد.

به گزارش رتبه آنلاین از اقتصادآنلاین، روز جاری در مجموع حدود هفت هزار و ۶۱۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شپنا»، «فملی»، «وتجارت»، «کویر» و «خساپا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در اولین روز هفته معادل ۲۰۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت تهران دست به دست شد، ملی صنایع مس ایران پس از معاملاتی به ارزش ۱۸۰میلیارد تومان دوم شد و سهام وتجارت نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فلزات اساسی» تعلق داشت به طوری که هزار و ۲۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات ۷۰۰میلیارد تومانی دوم شد و «خودرو و ساخت قطعات» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۱۲.۵درصد از کل سهام س. ساختمانی نظام مهندسی ایران (ثنظام) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۱۸.۹درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۳سهم به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۵۴نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

ارزش معاملات 99.11.18

رتبه بندی ارزش معاملات 99.11.18

  • بورس امروز
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید