چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیبالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت در بورس ۱۵بهمن ۹۹

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت در بورس ۱۵بهمن ۹۹

بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های خوراک دام پارس، درخشان تهران و کربن ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه گلستان و شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش رتبه آنلاین از مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۳۲هزار و ۴۷واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۱۷۳هزار و ۴۱۹واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۸میلیارد و ۷۱۰میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۸هزار و ۵۴۳میلیارد تومان در یک میلیون و ۷۶هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های خوراک دام پارس، درخشان تهران و کربن ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های معدنی دماوند، نیروکلر و ریخته‌گری تراکتورسازی ایران بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۳۰۶میلیون ورقه به‌ارزش ۱۵هزار و ۳۹۲میلیارد تومان در ۶۳۴هزار نوبت، آیفکس ۲۳۴واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۴۳۴واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه گلستان، قاسم ایران و شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های کشاورزی و دامپروری ملارد شیر، تولید و صادرات ریشمک و توسعه مولد نیروگاهی جهرم بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید