شنبه 22 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیبیشترین سود بورس در چنگال این سهامداران

بیشترین سود بورس در چنگال این سهامداران

بیشترین سود بورس در چنگال این سهامداران

امروز سهامداران شرکت‌های فیبر ایران، فنرسازی زر و سپنتا در بورس و معامله‌گران شرکت‌های کی بی‌سی، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و بیمه کوثر در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش رتبه آنلاین از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با رشد ۸هزار و ۴۹۶واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۴۴هزار و ۸۸۹واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۱میلیارد و ۲۷۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۲هزار و ۲۷۷میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۶۲۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های فیبر ایران، فنرسازی زر و سپنتا بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های قند اصفهان، بهنوش ایران و کشاورزی و دامپروری مگسال بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳میلیارد و ۳۷۹میلیون ورقه به‌ارزش ۷هزار و ۱۸۷میلیارد تومان در ۸۷۴هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۷۴واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۰هزار و ۱۱۹واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های کی بی‌سی، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و بیمه کوثر بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال، صنایع بهداشتی ساینا و کشاورزی و دامپروری ملارد شیر بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

 

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید