پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیبورس تهران۸۴۰۰ واحد رشد کرد/ شاخص یک میلیون و ۴۴۴ هزار واحد...

بورس تهران۸۴۰۰ واحد رشد کرد/ شاخص یک میلیون و ۴۴۴ هزار واحد شد

بورس تهران۸۴۰۰ واحد رشد کرد/ شاخص یک میلیون و ۴۴۴ هزار واحد شد

شاخص بورس تهران در پایان معاملات امروز سه‌شنبه ۲ دیماه ۱۳۹۹ با رشد ۸۴۹۶ واحدی به یک میلیون و ۴۴۴ هزار و ۸۸۹ واحد رسید.

به گزارش رتبه آنلاین از مهر، در جریان معاملات امروز سه‌شنبه ۲ دیماه ۱۳۹۹ با رشد ۸۴۹۶ واحدی به یک میلیون و ۴۴۴ هزار و ۸۸۹ رسید.

شاخص کل با رشد ۷۹۶۵ واحدی به ۴۶۰ هزار و ۳۸۸ واحد رسید.

نمادهای فارس، فملی، شستا بیشترین تأثیر منفی و نمادهای کگل، خودرو، اخابر و پارس بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص داشتند.

معاملات بازار بورس مانند دو روز گذشته با نوسان همراه بود به صورتی که در آغاز معاملات شاخص کل با افت همراه شد و به سطح یک میلیون و 433 هزار واحد کاهش یافت اما در ادامه ساعت میانی بازار میسر نزولی شاخص تغییر کرد و در نهایت شاخص کل با رشد بیش از 8 واحدی به رقم یک میلیون و 444 هزار واحدی رسید.

شاخص کل هم وزن نیز با رشد 7965 هزار واحدی به رقم 460 هزار و 388 واحدی رسید. همچنین شاخص قیمت (هم وزن) با رشد 5214 واحدی به رقم 301 هزار و 360 واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور، 12373 واحد رشد داشت و به سطح دو میلیون و 12 هزار واحد رسید.

در پایان معاملات امروز نمادهای کگل، خودرو و اخابر بیشترین تاثیر را در مثبت شدن شاخص کل بورس داشتند و در مقابل افت معاملات نمادهای فارس، فملی و شستا باعث کند تر شد سرعت رشد شاخص شد. همچنین  ارزش کل معاملات امروز بورس نیز به بیش از 12 هزار میلیارد تومان رسید که حدود حدود 15 درصد رشد داشت.

طی معاملات امروز بیشتر معاملات نمادهای شاخص‌ساز در محدوده نزدیک به صفر انجام گرفت و در مقابل اکثر نمادها گروه دارویی و مواد غذایی سبزپوش بودند.

در معاملات امروز نمادهای شپنا، شستا، خودرو، وتجارت، خساپا و سیتا پر تراکنش های بازار بودند وبه ترتیب نمادهای کاما، شپنا، شستا، خودرو، خساپا و وتجارت بیشترین ارزش معاملات را در بورس اوراق بهاداراز آن خود کردند.

در پایان معاملات امروز نمادهای های بوعلی، قرن، برکت، کاما، خبهمن، وآذر و وپارس از پر تقاضا ترین های بازار بودند و بیشترین صف فروش به نماد غبهنوش تعلق داشت پس از غبهنوش، نماد زمگسا، قصفها، پدرخش، انرژی1، وسخراج و شسینا بیشترین صف فروش را داشتند.

در پایان معاملات فرابورس نیز شاخص کل بیش از 174 واحد افزایش یافته و به رقم 20 هزار و 119 واحد رسید و ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به بیش از یک میلیون و 372 هزارمیلیارد تومان رسید.  نماد‌های وسپهر، بپیوند ودی از پر تراکنش های بازار بودند.

 

 

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید