جمعه 7 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیخبر جدید از اطلاعات محرمانه بورس

خبر جدید از اطلاعات محرمانه بورس

خبر جدید از اطلاعات محرمانه بورس

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار از تصویب دستورالعمل طبقه‌بندی اطلاعات محرمانه و تعیین سطح دسترسی اشخاص خبر داد و گفت: در جلسه شورای عالی بورس تحولات بازار سرمایه و وضع بازار مورد بررسی قرار گرفت و نحوه اجرایی شدن مصوبات شورا در این خصوص ارزیابی شد.

به گزارش رتبه آنلاین از ایرنا، پس از ایجاد نوسان و افزایش التهاب در معاملات بازار سرمایه، سازمان بورس به دنبال ایجاد برخی از تصمیمات جدید جهت بهبود وضعیت این بازار بود که تاکنون اقدامات انجام شده موفق آمیز بوده و زمینه بازگشت رشد به شاخص بورس را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: همچین پیشنهادهای سازمان بورس درباره سیاست‌گذاری در خصوص نحوه اجرای قانون بازار راجع به موارد عدم ارائه اطلاعات و عدم رعایت استاندارهای حسابداری ملی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصویب شد.

قالیباف اصل تصویب دستورالعمل طبقه‌بندی اطلاعات محرمانه و تعیین سطح دسترسی اشخاص را سومین موضوع مهم این جلسه دانست و تاکید کرد: شب گذشته تحولات بازار سرمایه و وضع بازار در شورا مورد بررسی قرار گرفت و نحوه اجرایی شدن مصوبات شورا در این خصوص ارزیابی شد.

شاخص بورس از ابتدای امسال وارد مدار صعود شد و تا نیمه مرداد ماه به بیش از دو میلیون واحد رسید، از آن زمان شاخص بورس وارد اصلاح شد تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد پایین آمد.

با توجه به فاکتورهای مثبت داخلی و بین المللی از چند روز گذشته بورس صعودی شد و انتظار می رود این روند صعودی ادامه‌دار باشد.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید