شنبه 8 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیحجم و ارزش معاملات رکورد شکست

حجم و ارزش معاملات رکورد شکست

شاخص بورس به اصلاح و استراحت 10 هزار واحدی تَن داد/ حجم و ارزش معاملات رکورد شکست

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت افت ۱۰هزار واحدی، به اصلاح و استراحت در ارتفاع ۱.۵ میلیون واحد پرداخت.

به گزارش رتبه آنلاین از تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه 22میلیارد و 627میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 20هزار و 407میلیارد تومان در 2 میلیون و 566هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 10هزار و 512واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و 512هزار و 971واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های سرمایه‌گذار نفت و گاز و پتروشیمی تامین، فولاد مبارکه اصفهان و معدنی و صنعتی گل گهر شد و در مقابل شرکت‌های گروه مپنا، بانک صادرات ایران و بانک تجارت با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3 میلیارد و 891میلیون ورقه به‌ارزش 6هزار و 913میلیارد تومان در یک میلیون و 232 هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 23واحد افت کرد و در ارتفاع 19هزار و 178واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگراس و ذوب آهن اصفهان شد و در مقابل شرکت‌های پتروشیمی مارون، سنگ آهن گهر زمین و پالایش نفت لاوان بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس به نام خود ثبت کردند.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید