جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیحقیقی‌های بورس چه خریدند و فروختند؟ (۱۳۹۹/۹/۱۵)

حقیقی‌های بورس چه خریدند و فروختند؟ (۱۳۹۹/۹/۱۵)

حقیقی‌های بورس چه خریدند و فروختند؟ (۱۳۹۹/۹/۱۵)

حقیقی‌ها امروز حدود ۶۳۰ میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد ۱۵۵۹۰ میلیارد تومان بود، افراد حقیقی ۸۸ درصد یعنی ۱۳۷۱۰ میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۴ درصد از کل معاملات شد.

به گزارش رتبه آنلاین از اقتصاد آنلاین، در جریان معاملات بورس امروز بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «خودرو و ساخت قطعات»، «مواد و محصولات دارویی» و «زراعت و خدمات وابسته» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «فرآورده‌های نفتی» و «سرمایه‌گذاری‌ها» به نفع حقوقی‌ها تمام شد. سه نماد خودرو، خبهمن و وپارس لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به آریان، شستا و بپاس معطوف بود.

برای مشاهده تصاویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

بورس امروز

مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری شرکت ایران‌ خودرو معادل ۱۰۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی سرمایه گذاری پارس آریان با برتری ۵۰میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۹۵ نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۰۱ نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول هزار و ۳۶۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۷۴۰میلیارد تومان بود.

بورس امروز

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید