جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیاسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۸/۰۶

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۸/۰۶

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز 99/08/06

امروز سهامداران شرکت‌های قند ثابت خراسان، صنعتی زر ماکارون و رادیاتور ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه، صنایع غذایی مینو شرق و جنرال مکانیک در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش رتبه آنلاین از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با افت 34هزار و 815واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و 301هزار و 771واحد به کار خود پایان داد و 5میلیارد و 53میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 4هزار و 376میلیارد تومان در 546هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های قند ثابت خراسان، صنعتی زر ماکارون و رادیاتور ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های توسعه معاون و روی ایران، سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران و پالایش نفت بندر عباس بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 216میلیون ورقه به‌ارزش 2هزار و 410میلیارد تومان در 341هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 290واحد افت کرد و در ارتفاع 16هزار و 179واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه، صنایع غذایی مینو شرق و جنرال مکانیک بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بانک دی، بیمه تجارت نو و ذوب آهن اصفهان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید