چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
خانهاخبار روزسنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام بورسی (۹۹/۰۵/۰۴)

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام بورسی (۹۹/۰۵/۰۴)

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام بورسی (۹۹/۰۵/۰۴)

خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم هفت هزار میلیارد تومان عبور کرد، سهام گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان هزار میلیارد تومان تقاضای خرید داشت و بیشترین سفارشات خرید در سیستم برای گروه محصولات شیمیایی به ثبت رسید.

به گزارش رتبه آنلاین از  اقتصاد آنلاین، در ساعت ۱۰ صبح امروز (شنبه) جمع صف‌های خرید به حدود هفت هزار و ۹۴۰ میلیارد تومان رسید در حالی که ارزش صف‌های فروش ۸۴۴ میلیارد تومان بوده است؛ بدین ترتیب کفه ترازو با هفت هزار و ۹۶ میلیارد تومان به نفع صف‌های خرید سنگینی می‌کند.

تا این ساعت بیشترین سفارش در صفوف خرید «پترول»، «وآیند» و «شتران» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان هزار میلیارد تومان تقاضای خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «سخزر»، «آریان» و «فنوال» در نوبت انتظار است؛ گفتنی است حجم صف دشت مرغاب (غدشت) به ۱۲ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع چهار هزار و ۵۰ میلیارد تومان (۵۱ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۴۷۰ میلیارد تومان (۵۶ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۹۲ نماد و حجم صف‌های فروش در ۲۰ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

علاقه‌مندان به گروه‌های “محصولات شیمیایی” و “بانک‌ها و مؤسسات اعتباری” بیشترین سفارشات خرید را به ترتیب با برآیند هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان و هزار و ۴۰ میلیارد تومان در سیستم ثبت کرده‌اند و از سویی دیگر گروه “سیمان” با فشار ناچیز فروش ۴۰ میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۴۶ درصد از هشت هزار و ۷۸۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع پنج هزار و ۶۷۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۵۵ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۴ هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

صفهای خرید و فروش بورس 5.4

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید