پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبرورزشیورزش به چرخ اقتصاد کشور شتاب می‌دهد

ورزش به چرخ اقتصاد کشور شتاب می‌دهد

رئیس کمیته ملی المپیک روز سه‌شنبه در پیامی با تبریک آغاز هفته تربیت بدنی، گفت: فعالیت ورزشی روزانه مردم علاوه بر سلامتی، به شتاب بخشیدن چرخ اقتصاد کشور در مسیر رشد و سازندگی کمک می کند.

به گزارش رتبه آنلاین، کیومرث هاشمی در این پیام نوشت: اگر چه هر ساله روز تربیت بدنی و ورزش از 26 مهر ماه آغاز می‌شود و مردم و مسئولان در این ایام با فواید ورزش و اثرات مثبت آن برسلامت جامعه، فرهنگ و حتی اقتصاد کشور بیشتر آشنا می‌شوند، ولی بدون تردید در جامعه‌ای که ورزش روزانه در سبد کاری مردم قرار داشته‌باشد هر روز روز تربیت بدنی و ورزش است.

وی افزود: روز تربیت بدنی و ورزش فرصتی برای آشنایی هر چه بیشتر آحاد مردم با اهمیت و اثرات کاربردی آن در زندگی فردی و اجتماعی آنها است و بدون تردید اثرات غیر قابل کتمان توسعه ورزش همگانی و تربیت بدنی، در ورزش قهرمانی نیز به خوبی دیده خواهد شد.

رئیس کمیته ملی المپیک از تمامی استادان، معلمان، مدیران، مربیان و قهرمانان عرصه ورزش که هر یک نقش بی‌بدیلی در گرایش مردم و جامعه به سوی ورزش و سلامت جامعه دارند، تشکر و ضمن دعوت آحاد مردم به ورزش روزانه، برای تمامی تلاشگران این عرصه آرزوی موفقیت کرد.

هفته تربیت بدنی از امروز و با شعار «ورزش، سلامت، فرهنگ و امید» آغاز و تا دوم آبان ماه دارد.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید