پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهاخبار روزنشان امین الضرب به چه کسانی رسید؟

نشان امین الضرب به چه کسانی رسید؟

نشان امین الضرب به چه کسانی رسید؟

پنجمین دوره مراسم امین الضرب از سوی اتاق بازرگانی تهران برگزار شد و برگزیدگان، نشان تقدیر خود را دریافت کردند.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، مراسم امین الضرب هر ساله از سوی اتاق بازرگانی تهران و با هدف تقدیر از فعالان اقتصادی بخش خصوصی برگزار می‌شود.

در این مراسم در کنار افرادی که در حال حاضر فعالیت اقتصادی می‌کنند، از تولیدکنندگان و کارآفرینانی که برای چند دهه در اقتصاد ایران فعالیت کرده‌اند نیز تقدیر می‌شود.

پنجمین مراسم امین الضرب امروز در تالار وحدت تهران و با حفظ پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و در کنار اعضای اتاق بازرگانی، معاون اول رئیس جمهوری و شهردار تهران نیز در این مراسم حاضر شدند.

در این مراسم، فریدون شیرین‌کام، پژوهشگر و نویسنده که کتاب‌های متعددی در حوزه زندگی و کسب‌وکار کارآفرینان و فعالان اقتصادی به رشته تحریر درآورده، مورد تقدیر و تشویق پارلمان بخش خصوصی پایتخت قرار گرفت.

همچنین اکبر لاجوردیان، از بنیانگذاران گروه صنعتی بهشهر، از پیشکسوتان صنعت، از سوی اتاق بازرگانی با اهدای نشان امین‌الضرب مورد تقدیر قرار گرفت. در ادامه رضا تهرانچی، کارآفرین پیشکسوت و بنیانگذار گروه صنعتی ویتانا، به پاسداشت یک عمر فعالیت اقتصادی و کارآفرینی، از سوی اتاق بازرگانی تهران با اهدای نشان امین‌الضرب مورد تقدیر و تشویق قرار گرفت.

غلامرضا ذوالانواری، کارآفرین پیشکسوت در عرصه فرش ایرانی و پدر گبه ایران، دیگر فردی بود به پاسداشت یک عمر فعالیت اقتصادی و کارآفرینی، از سوی اتاق بازرگانی تهران با اهدای نشان امین‌الضرب مورد تقدیر و تشویق قرار گرفت.

جمشید بردبار، مدیرعامل شرکت الکترونیک افزارآزما و کارآفرین صنعتی، به پاسداشت فعالیت‌های اقتصادی و کارآفرینی، از سوی اتاق بازرگانی تهران با اهدای نشان امین‌الضرب مورد تقدیر و تشویق قرار گرفت و سیدمحمد احرامیان، بنیانگذار و رئیس هیات مدیره فولاد یزد، به پاسداشت فعالیت‌های اقتصادی و کارآفرینی و فعالیت‌های نیکوکارانه اجتماعی، از سوی اتاق بازرگانی تهران با اهدای نشان امین‌الضرب مورد تقدیر و تشویق قرار گرفت.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید