جمعه 1 تیر 1403
خانهخبرمزایده ۸بنای تاریخی در ۵ استان/خانه حیرانی یزد به مزایده رفت

مزایده ۸بنای تاریخی در ۵ استان/خانه حیرانی یزد به مزایده رفت

صندوق احیاء و بهره برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی، ۸ بنای تاریخی در ۵ استان کشور را به مزایده گذاشت یکی از این بناها خانه حیرانی در یزد است.

به گزارش رتبه آنلاین از روابط عمومی صندوق احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی،در این دور از مزایده واگذاری بناهای تاریخی کاروانسرای گویجه بئل هریس و  کاروانسرای جانانلو کلیبر استان آذربایجان شرقی، کاخ خوش ییلاق آزادشهر گلستان، رباط شریف آباد مشهد  و رباط سنگ بست فریمان استان خراسان رضوی، خانه زرشکیان  کرمانشاه، خانه کاشفی و حیرانی یزد را به مزایده گذاشته شده اند .

بر این اساس متقاضیان شرکت در این مزایده، ظرف مدت۱۰روز از تاریخ نشر آگهی حداکثر تا پایان وقت اداری شنبه ۱۴ مرداد ماه  مهلت دارند اسناد مزایده را از دبیرخانه کمیسیون مزایده صندوق احیا و یا پایگاه ملی اطلاع‌رسانی مناقصات دریافت کنند.

متقاضیان جهت دریافت اسناد مزایده میبایست نماینده خود را کتباً به دبیرخانه مذکور معرفی کنند.

شرکت‌کنندگان در مزایده باید ظرف مدت ۱۰ روز از تاریخ پایان مهلت دریافت اسناد، حداکثر تا ساعت ۱۸ روز شنبه ۲۷ مرداد مدارک مربوطه را تکمیل و تحویل دبیرخانه داد و رسید دریافت کنند.

تاریخ گشایش پاکت الف و ب روز یکشنبه مورخ ۲۸ مرداد راس ساعت ۱۱ در محل دفتر مرکزی صندوق احیاء به نشانی: تهران- خیابان جمهوری-نرسیده به میدان بهارستان- خیابان ملت- تقاطع خیابان اکباتان – عمارت تاریخی مسعودیه – ساختمان صندوق احیاء خواهد بود.

تاریخ گشایش پاکت “ج” روز سه شنبه مورخ  ششم شهریورماه راس ساعت ۱۱ در محل دفتر مرکزی صندوق احیا خواهد بود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید