چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403
خانهخبرورزشیغیبت دارنده خوش‌رنگ‌ترین مدال آور قایقرانی المپیک آسیایی و چند سؤال!

غیبت دارنده خوش‌رنگ‌ترین مدال آور قایقرانی المپیک آسیایی و چند سؤال!

هرمزگان در حالی دومین مرحله اردوی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام برگزار می‌شود که بار دیگر شاهد غیبت هدیه کاظمی خوش‌رنگ‌ترین مدال‌آور بازی‌های آسیایی هستیم.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، هشتم شهریور سال گذشته بود که مسابقه کایاک تک‌نفره ۵۰۰ متر زنان برگزار و هدیه کاظمی نماینده ایران در این بخش به آب زد و کارش را با ثبت زمان ۲:۰۲.۲۸۰ تمام کرد و به مدال نقره رسید.

پس از گذشت بیش از یک سال درحالی‌که تصور می‌شد شرایط برای کسب سهمیه المپیک قایقرانان از جمله هدیه کاظمی مهیا باشد اما شاهد هستیم برای دومین بار متوالی کاظمی در اردوی تیم ملی حضور ندارد.

مجللی، مربی آب‌های آرام تیم ملی هفتم مهرماه در پاسخ به این پرسش که هدیه کاظمی در نظر دارد دوباره به اردو برگردد یا خیر، تصریح کرد: خیلی در جریان کارش نیستم و با من تماس گرفت و درخواست مرخصی داشت. من هم نمی‌توانم ورزشکار را تحت‌فشار بگذارم که حتماً به اردو بیاید. البته خوب است تمام نفراتی که سال‌ها برایشان سرمایه‌گذاری شده کنار تیم باشند. فعلاً هدیه کاظمی برای یک اردو مرخصی گرفته است شاید شرایطش را نداشته اردو بیاید چون شاغل است.

پیگیری خبرنگار ایسنا برای چرایی علت غیبت کاظمی در دومین اردو نیز با این پاسخ مواجه شد که بنا به دلایل مشکلات شخصی وی از حضور در اردوهای تیم ملی مرخصی گرفته است اما واقعیت چیز دیگری است…

ظاهراً کاظمی که از برخورد و وعده‌های مسئولان استان هرمزگان به ستوه آمده قصد حضور در اردوهای تیم ملی تا زمان عملی شدن وعده‌ها را ندارد. مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان که بار گذشته در سفر به تهران و دیدار با رئیس فدراسیون قایقرانی از حل مشکلات این ورزشکار خبر داده بود اما این بار هم ظاهراً این وعده عملی نشده تا کاظمی عطای فعالیت در قایقرانی را به لقایش ببخشد.

این در حالی است که هیئت قایقرانی استان هرمزگان همچون سال‌های گذشته با صرف هزینه‌ای نسبتاً گزاف تحت عنوان یکی از شرکت‌های خصوصی راهی مسابقات بین‌المللی دراگون بت امارات شد و در این مسابقات که از تصاویر ارسالی آن مشخص بود چندان از اهمیتی برخوردار نبود و حتی در سایت اطلاع‌رسانی کنفدراسیون آسیا اشاره‌ای نشده بود و  برخی از مسئولان هیئت در این سفر حضور داشتند، بارها از نداشتن بودجه برای کمک به کاظمی صحبت کرده‌اند.

کاظمی که حاضر به گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص این موضوع نشد، سکوت در شرایط فعلی را بر سخن گفتن ترجیح داد.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید