پنج‌شنبه 12 مهر 1403
خانهنظام‌های رتبه‌بندیتازه‌های رتبه‌بندیشانس دو مدال و ۵ حذفی جودوی نوجوانان ایران در روز دوم...

شانس دو مدال و ۵ حذفی جودوی نوجوانان ایران در روز دوم قهرمانی آسیا

جودوی نوجوانان

در جریان رقابت‌های روز دوم و پایانی قهرمانی آسیا، سعید کرجی در ۹۰+ کیلوگرم به فینال رفت و در بخش بانوان نیز سایان چگینی بدون برد به رده بندی رسید، ۵ نماینده دیگر ایران نیز حذف شدند.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، در جریان دومین روز از رقابتهای جودوی نوجوانان آسیا در چین تایپه، ۴ جودوکار ایران در بخش پسران به روی تاتامی رفتند که تنها سعید کرجی در ۹۰+ کیلوگرم راهی فینال شد و ۳ نماینده دیگر ایران حذف شدند.

در بخش دختران نیز در وزن ۶۳- کیلوگرم سایان چگینی بدون برد به دیدار رده‌بندی رفت و دو نماینده دیگر نیز حذف شدند.

در وزن ۷۳- کیلوگرم علی همتی‌فر در همان دور نخست برابر سون ووک جونگ از کره‌جنوبی در ۴۹ ثانیه ضربه فنی شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۸۱- کیلوگرم، محمدعلی کاظمی نیز در همان دور نخست برابر هانگ‌میم چون از کره جنوبی در یک دقیقه و ۴۹ ثانیه ضربه فنی شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۹۰- کیلوگرم، غلامرضا کشتکار در دور نخست برابر آناربک ایشینبایف از قرقیزستان در مدت زمان ۳ دقیقه و ۴ ثانیه ضربه فنی شد و با توجه به تعداد کم شرکت‌کنندگان این وزن به گروه بازنده‌ها رفت اما در این مرحله نیز به حریف قزاق در یک دقیقه و ۲۹ ثانیه ضربه فنی شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۹۰+ کیلوگرم، سعید کرجی در دور نخست آشیروف از ترکمنستان را در ۲۴ ثانیه ضربه فنی کرد، سپس مقابل حریف قزاق در ۴۵ ثانیه با ضربه فنی پیروز شد و در نیمه نهایی نیز گانگاس از هند را در یک دقیقه و ۱۱ ثانیه ضربه فنی کرد و به فینال رسید. وی برای کسب مدال طلا به مصاف حریفی از کره جنوبی می‌رود.

ایران در روز نخست این مسابقات به ۲ مدال نقره توسط ابوالفضل عیسی‌زایی و رامین احمدزاده رسید و محمد برخوردار در وزن ۵۰- کیلوگرم نیز حذف شد.

نمایش ضعیف دختران/ ۵ نماینده بدون حتی یک برد!

در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم مرضیه کمائی ‌در همان دور نخست به حریفی از چین تایپه باخت و حذف شد.

در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم سایان چگینی ‌در همان دور نخست به حریفی از قزاقستان باخت و به گروه بازنده‌ها رفت. با توجه به تعداد اندک شرکت کنندگان این وزن، چگینی بدون برگزاری رقابت در گروه بازنده‌ها به دیدار رده‌بندی رفت و برای کسب مدال برنز با حریفی از چین تایپه مبارزه می‌کند.

در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم نیز مارال مردانی ‌با ۲ باخت متوالی برابر حریفانی از مغولستان و هند حذف شد.

روز گذشته نیز نیکی کریمی در وزن ۴۴- کیلوگرم نیز در همان دور نخست به حریف قزاق باخت و حذف شد.

 
اخبار مرتبط

بیشترین بازدید