جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیشاخص بورس ۳۶ هزار واحد دیگر ریخت!

شاخص بورس ۳۶ هزار واحد دیگر ریخت!

شاخص کل بورس امروز ۲۹ دی ۹۹ | شاخص بورس ۳۶ هزار واحد دیگر ریخت!

شاخص بورس در جریان دادوستد‌های امروز بازار سرمایه بیش از ۳۶هزار واحد افت کرد.

به گزارش رتبه آنلاین از شهرآرانیوز، در جریان دادوستد‌های امروز بازار سرمایه تعداد ۴ میلیارد و ۳۲۰ میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش ۴۱۹۰ میلیارد تومان در ۵۱۵ هزار نوبت دادوستد شد و شاخص بورس با افت ۳۶ هزار و ۹۸۹ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۱۴۹ هزار و ۷۲۱ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر افت دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نماد‌های فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و صنایع پتروشیمی خلیج فارس شد و در مقابل نماد‌های معاملاتی سرمایه‌گذاری خوارزمی، کارخانجات داروپخش و پرداخت الکترونیک سامان کیش با رشد خود مانع افت بیشتر شاخص بورس شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روزی منفی را پشت‌سر گذاشتند؛ به‌طوری‌که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۹۶۶۵ واحد، کل (هم‌وزن) ۷۹۲۵ واحد، قیمت (هم‌وزن) ۵۱۸۵ واحد، آزاد شناور ۴۰۷۵۰ واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم ۳۰۴۹۷ و ۶۲۸۱۰ واحد رشد کردند.

در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۹۴۹ میلیون ورقه به‌ارزش ۹ هزار و ۴۴۲ میلیارد تومان در ۴۳۸ هزار نوبت، آیفکس ۴۲۲ واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷ هزار و ۴۳۶ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نماد‌های معاملاتی سنگ آهن گهر زمین، پلیمر آریا ساسول و پتروشیمی زاگرس شد و در مقابل نماد‌های معاملاتی سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، شیر پگاه آذربایجان شرقی و توزیع دارو پخش بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید