پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
خانهخبرورزشیسهرابیان: بخشی از مشکلات مالی حل می‌شود/ بهترین نتیجه تاریخ را ثبت...

سهرابیان: بخشی از مشکلات مالی حل می‌شود/ بهترین نتیجه تاریخ را ثبت می‌کنیم


رییس فدراسیون قایقرانی گفت: ما حرفی از نداشته‌هایمان نزدیم اما مسئولان خودشان به مشکلات ما واقف بودند و قرار است بخشی از مشکلات مالی و ارزی ما را برطرف کنند.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، علیرضا سهرابیان در مورد درخواست‌های خود از مسئولان ورزش ایران در بازدید از اردوی تیم ملی قایقرانی بیان کرد: خوشحالم وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی قایقرانی بازدید کردند. ما حرفی از نداشته هایمان نزدیم با این حال خودشان به امور واقف بودند از این رو سورپرایزی برای ما داشتند و عنوان کردند بخشی از مشکلات مالی ما اعم از مشکلات ارزی را برطرف می‌کنند. باعث افتخار بود مسئولان ورزش ایران به تمام مشکلات ارزی و مالی ما واقف بودند و گفتند بخش اعظم آن را برطرف می کنند.

سهرابیان در پاسخ به این پرسش که وزیر در نظر داشت قول کسب مدال از او بگیرد اما نتوانست و چرا قولی نداد، تصریح کرد: ورزشکاران ما در مراحل سیل حضور داشتند و ما نمی دانستیم وقتی آنها برای کمک به هموطنان خود می روند، با سلامتی بر می‌گردند. من هیچ موقع در مورد تعداد مدال و سهمیه المپیک هم صحبت نمی‌کنم اما مطمئن باشید ملی پوشان در مسابقات تمام تلاش‌شان را می کنند. فقط می توانم به مردم عزیز قول بدهم که خانواده قایقرانی تمام تلاشش را می‌کند تا بهترین نتیجه تاریخ را ثبت کند و باعث افتخار شود. ملی پوشان ما تا الان بهترین رکوردهای خود را ثبت کرده‌اند شک نکنید در مسابقه بهتر هم می شوند. ما رقابتی که ملی پوشان بتوانند خودشان را ارزیابی کنند، از دست دادیم برای نمونه کاپ آلمان را بخاطر اینکه ملی پوشان در سیل بودند، از دست دادیم و باعث پرداخت غرامت بابت رزرو هتل و مسائلی ازاین قبیل شد. با این حال آنها مدال خودشان در کمک به مردم سیل زده گرفتند.

رییس فدراسیون قایقرانی در مورد انتخاب مربی کانو و اینکه این مربی خارجی است یا داخلی نیز گفت: عادل مجللی با برنامه مربی خارجی خودش کار می‌کند.  بعد از مسابقات جهانی مجارستان سعی می‌کنم مربی را اعلام کنم چون صحبت‌هایی شده که امیدوارم به نتیجه مطلوب برسد. سعی می کنیم از مربی داخلی استفاده کنیم و مربی خارجی اگر بیاوریم برای تعلیم مربیان دیگر باشد. اینکه مربی خارجی فقط بالا سر یک تیم باشد با توجه به مشکلات مالی که داریم کار بیهوده‌ای است.

سهرابیان در مورد تاثیر حضور مسئولان ورزش در اردوی تیم ملی بر انگیزه ملی پوشان تاکید کرد: ورزشکاران نیازمند این هستند بدانند مسئولان ورزش به آنها دید مثبت دارند و نظاره گر کارهایشان هستند. مطمئنا باعث انگیزه فراوانی می‌شود که بیش از پیش با انگیزه تر در مسابقات شرکت کنند و نتایج مثبت تری را بگیرند. ملی پوشان قایقرانی با تمام توان در مسابقات قهرمانی جهان و سپس در کسب سهمیه المپیک شرکت خواهند کرد. هر چه مسئولان حتی مسئولان غیر ورزشی از تمرینات ورزشکاران همه رشته ها بازدید کنند آنها می‌فهمند که دیده می شوند و تمام ورزشکاران منتظر آمدن مسئولان ( ورزشی و غیر ورزشی) هستند.

رییس فدراسیون قایقرانی در مورد جلسه با سرپرست کاروان ایران در المپیک بیان کرد: خوشبختانه تعامل خوبی با کمیته ملی المپیک داریم و تماس‌های مکرری را به واسطه ارتباط نزدیک با سجادی داشتیم. برنامه‌ریزی شده که چه تعداد ورزشکار می‌توانیم بفرستیم و همچنین در مورد اینکه چه تعداد سهمیه می توانیم بگیریم هم حرف هست.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید