سه‌شنبه 29 اسفند 1402
خانهاخبار روزسنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش در بورس امروز/ زمزمه‌های پیروزی ترامپ صفوف...

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش در بورس امروز/ زمزمه‌های پیروزی ترامپ صفوف فروش را خلوت کرد

خالص سفارشات فروش سهام از رقم هزار و ۳۳۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت انبوه‌سازی، املاک و مستغلات بیش از سایرین بود و همچنین سهام گروه صنعتی ملی ۲۲۰میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

به گزارش رتبه آنلاین از اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۵۷۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش دو هزار و ۹۰۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به هزار و ۳۳۰ میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وملی»، «وشهر» و «ثشاهد» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام گروه صنعتی ملی ۲۲۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «فملی»، «فولاد» و «جوین» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۷۸۰میلیارد تومان (۵۰درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان (۴۰درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۳۴نماد و حجم صف‌های فروش در ۶۴نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان (سدبیر) به ۶.۵درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش ۳۶۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «خودرو و ساخت قطعات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش ۳۵۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «فلزات اساسی» با تقاضای خرید ۳۸۵میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۱درصد از چهار هزار و ۴۷۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۲۶۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۹۸درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۶هزار و ۷۲۰میلیارد تومان خواهد رسید.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید