جمعه 31 فروردین 1403
خانهخبرورزشیجهانبخش در رتبه دوم بهترین پاسورهای اردویزه

جهانبخش در رتبه دوم بهترین پاسورهای اردویزه

علیرضا جهانبخش بهترین پاسور تیمش است و موفق شده 4 پاس گل به هم تیمی هایش در مدت 762 دقیقه ای که در میدان بوده بدهد.

 به گزارش”رتبه آنلاین”به نقل از ورزش سه، ده هفته از اردیویسه هلند گذشته است و آیندهوون با 27 امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد و آژاکس با 22 امتیاز دوم است.تیم آلکمار که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد با 19 امتیاز در جایگاه چهارم است و هیرنفین با رضا قوچان نژاد با 14 امتیاز در جایگاه نهم حضور دارد.

علیرضا جهانبخش بهترین پاسور تیمش است و موفق شده 4 پاس گل به هم تیمی هایش در مدت 762 دقیقه ای که در میدان بوده بدهد و از این حیث در جایگاه سوم پس از حکیم زیچ(آژاکس)، دنزل دومفریس(هیرنفین)یگر قرار دارد، جهانبخش با یک پاس گل دیگر می تواند به جمع بهترین پاسورهای لیگ هلند اضافه شود.

جهانبخش که تیمش این فصل بسیار عالی شروع کرده در بازی قبل تیمش برابر هیرنفین و در حالی که بازی تا لحظات پایانی با نتیجه یک بر یک دنبال می‌شد با نفوذ عالی از سمت راست زمین وارد محوطه جریمه شد و پاس در عرض داد تا پاناتلیس هاتزیدیاکوش ۲۰ ساله در دقیقه ۹۰ گل برتری را بزند و آلکمار با پیروزی ۲ بر یک در خانه هیرنفین به پیروزی برسد.

وینگر ایرانی آلکمار در بازی قبل تیمش برابر اوترخت نیز دو گل زده بود و یک پاس گل داده بود تا ستاره این روزهای تیمش باشد. تیم آلکمار 16 گل زده است و جهانبخش روی 37 درصد از گل های تیمش تاثیر مستقیم داشته است.

 

 

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید