چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
خانهخبراجتماعی و شهریجذاب‌ترین جزایر برای سفر در سال 2021

جذاب‌ترین جزایر برای سفر در سال 2021

به گزارش رتبه آنلاین از TOUR SCANNER، اگر به دنبال جستجو در فرهنگ‌ها، هیجان و به صورت ساده‌تر به دنبال آرامش و استراحت هستید این گزارش برای شما تهیه شده است. در این گزارش به بررسی 5 جزیره جذاب و امن در دنیا پرداخته شده است. هر یک از این جزایر می‌تواند استاندارد‌های شما را به صورت کامل در بر گیرد.

1- پالاوان، فیلیپین

پالاوان یک مجمع الجزایر خیره کننده است که چندین بار به عنوان زیباترین جزیره جهان رتبه بندی شده است. این شهر که به دلیل غواصی، پیاده روی، سواحل و ماهیگیری مشهور است، یکی از بهترین مقاصد سفرهای گرمسیری در جنوب شرقی آسیا است.

2- مالدیو

مالدیو در اقیانوس هند واقع شده و یک مجمع الجزایر است که اغلب به عنوان یک بهشت ​​گرمسیری توصیف می‌شود. این جزایر به بازدیدکنندگان خود سواحل ماسه ای سفید خالص، آبهای فیروزه ای و یک تجربه زندگی دریایی شگفت انگیز را ارائه می دهند.

3- پلینزی، فرانسه

گروهی از جزایر کوچک آتشفشانی در اقیانوس آرام جنوبی است. پلینزی فرانسه احتمالاً یکی از خیره کننده‌ترین جزایر روی زمین است. غواصی، پیاده‌روی در محیطی آرام و در سواحل زیبا تجربه‌ای بی‌نظیر را برای مسافران به ارمغان می‌آورد.

4-سیشل

در سواحل شرق آفریقا قرار دارد و مجمع الجزایری متشکل از 115 جزیره است که دارای سواحل ایده آل و آبهای کریستالی آبی است. به دلیل طبیعت دست نخورده و خیره‌کننده خود، به یکی از مقاصد مورد علاقه زوج‌هایی که قصد رفتن به ماه عسل را دارند، تبدیل شده است.

5- سانتورینی، یونان

سانتورینی به عنوان یکی از معروف‌ترین جزایر اروپا شناخته شده است. در این جزیره شما می‌توانید از سواحل شگفت‌انگیز، شهرهای باستانی، مناظر آتشفشانی و غذای محلی لذت ببرید و مسافرت باورنکردنی را تجربه کنید.

 

نویسنده: شایان درویش

منبع: سایت https://tourscanner.com/blog/paradise-islands/

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید