چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیبالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت در بورس ۱۴۰۰/۳/۱

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت در بورس ۱۴۰۰/۳/۱

امروز سهامداران شرکت‌های ایران مرینوس، سرمایه‌گذاری اعتبار ایران و توسعه شهری توس گستر در بورس و معامله‌گران شرکت‌های تولیدات پتروشیمی قائد بصیر، بیمه پاسارگاد و سیمان ساوه در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش رتبه آنلاین، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۲۷هزار و ۵۹۱واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۲۷هزار و ۲۵۳واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۵میلیارد و ۹۷۶میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۴هزار و ۲۶۶میلیارد تومان در بیش از ۲۵۵هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های ایران مرینوس، سرمایه‌گذاری اعتبار ایران و توسعه شهری توس گستر بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های نورد آلومینیوم، سایپا و سالمین بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۹۳۲میلیون ورقه به‌ارزش ۳هزار و ۷۸۳میلیارد تومان در ۱۱۴هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۲۸واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۶۶۲واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های تولیدات پتروشیمی قائد بصیر، بیمه پاسارگاد و سیمان ساوه بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های توکا رنگ فولاد سپاهان، تولید برق ماهتاب کهنوج و قاسم ایران بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید