جمعه 8 تیر 1403
خانهخبراقتصادیبازگشت خودرویی‌ها به صدر معاملات / روند معاملات افزایشی شد

بازگشت خودرویی‌ها به صدر معاملات / روند معاملات افزایشی شد

تالار

شاخص کل بورس اوراق بهادار با افزایش ۱۳۲۸ واحدی به یک میلیون و ۳۵۵ هزار و ۴۷۵ واحد رسید.

به گزارش رتبه آنلاین از بازارسرمایه (سنا)، امروز یکشنبه چهاردهم دیماه ۹۹، تالار معاملات بورس شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود. به طوریکه شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۳۴۷ واحدی به رقم ۳۵۴ هزار و ۲۰۶ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز، با رشد ۵۳۸ واحدی معادل ۰.۱۲ درصد، عدد ۴۵۵ هزار و ۷۰۸ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با کاهش ۳۵۲ واحدی به رقم ۲۹۸ هزار و ۲۹۶ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور، ۱۲۱۷ واحد افزایش را رقم زد و به سطح یک میلیون و ۹۰۷  هزار واحد رسید؛ همچنین شاخص بازار اول با ۱۲۴۱ واحد افزایش به رقم ۹۸۳ هزار و ۸۲۹ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۱۷۳۲ واحد افزایش همراه بود و عدد ۲ میلیون و ۷۶۸ هزار واحد را به نمایش گذاشت.

بر اساس این گزارش، با پایان فعالیت بازار سرمایه امروز معامله‌گران بورس ۹ میلیارد و ۷۲۳ میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب یک میلیون و ۶۹۸ هزار نوبت معامله و به ارزش ۱۰۹ هزار و ۸۳ میلیارد ریال داد و ستد کردند.

روند معاملات امروز بازار سرمایه نشان می‌دهد که نمادهای معاملاتی برکت، شستا، شپنا، خودرو، ولپارس، خساپا و خگستر، به عنوان پرتراکنش‌ترین نمادهای بازار معرفی شده‌اند.

شایان ذکر است، گروه خودرو با حدود ۱۷ هزار و ۹۳۵ میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات امروز را به خود اختصاص دادند و پس از آن گروه شیمیایی و دارویی به ترتیب رتبه دوم و سوم را در گروه های صنعت به خود اختصاص دادند.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید