شنبه 15 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیبازار سرمایه به تعادل رسیده/سهم های خریدنی بازار را بشناسید

بازار سرمایه به تعادل رسیده/سهم های خریدنی بازار را بشناسید

بازار سرمایه به تعادل رسیده/سهم های خریدنی بازار را بشناسید

مدیرعامل شرکت سبدگردان کوروش گفت: در گروه پتروشیمی به خصوص برخی تولیدکنندگان اوره و متانول سهم های مناسبی برای سرمایه گذاری وجود دارد. همچنین بعضی سهم های گروه سنگ آهنی و بانکی و حمل و نقل هم با دید حقوقی، خریدنی است.

به گزارش رتبه آنلاین از بورس نیوز، بازار امروز سرخ و سبز را در کنار هم دارد و با وجود آنکه شاخص کل به مدد رشد نمادهایی مثل “فارس” ، “کگل” ، “وبصادر” و “وبملت” و… تا این لحظه بیش از ۵ هزار واحد رشد کرده، شاخص کل هم وزن اما منفی است و “فولاد” و “فملی” و “حکشتی” و… رنگ سرخ به بازار داده اند.

محمد نوربخش مدیرعامل شرکت سبدگردان کوروش در گفتگو با بورس نیوز در خصوص وضعیت بازار سرمایه بیان کرد: بازار سرمایه در حال حاضر وضعیت متعادلی دارد و مثبت و منفی های بازار در کنار هم، نشان از اوضاع متعادل بازار دارد. قرار نیست کلیت بازار هر روز سبز بوده و صف خرید باشد

وی افزود: نمیتوان گفت کلیت بازار سرمایه در قیمت های فعلی ارزنده هست یا نه. بعضی سهم های بازار برای سرمایه گذاری جذاب نیستند و در مقابل، سهم هایی هم هستند که برای خرید ارزنده هستند. انتخاب سهم مناسب برای سرمایه گذاری باید بر اساس تحلیل صورت بگیرد و دیگر نمی توان انتظار داشت تمام بازار یکباره و بی دلیل رشد کند. اگر با نگاه تحلیلی در بازار سرمایه، سرمایه گذاری کنیم؛ اتفاقا باید بازار مثبت و منفی را در کنار هم داشته باشد تا فرصت خرید ایجاد کند.

این کارشناس بازار سرمایه در معرفی گزینه های مناسب برای سرمایه گذاری گفت: در گروه پتروشیمی به خصوص برخی تولیدکنندگان اوره و متانول سهم های مناسبی برای سرمایه گذاری وجود دارد. همچنین بعضی سهم های گروه سنگ آهنی و بانکی و حمل و نقل هم با دید حقوقی، خریدنی است.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید