چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
خانهخبرورزشیاینزاگی: چشم مربی مهم‌تر از هر تکنولوژی است

اینزاگی: چشم مربی مهم‌تر از هر تکنولوژی است

سیمونه اینزاگی

سرمربی لاتزیو تاکید کرد که یک مربی قبل از کمک گرفتن از هر تکنولوژی باید به خود متکی باشد.

به گزارش رتبه آنلاین، ایسنا و به نقل از سایت عربی کوره، سیمئونه اینزاگی، سرمربی موفق لاتزیو برای حضور در نشست ورزشی دوبی به امارات دعوت شده است.

او درباره تاثیر تکنولوژی مدرن در فوتبال گفت: بدون شک تکنولوژی جدید تغییراتی را در فوتبال به وجود آورده است اما یک مربی قبل از هر چیزی باید به چشم خود اعتماد کند. برنامه‌ریزی کردن با وجود برنامه فشرده‌ای که وجود دارد برای هر مربی سخت است و باید از فن‌آوری جدید به عنوان یک چالش نگاه کرد.

اینزاگی ادامه داد: یک مربی نباید تنها به آمار و داده‌ها وابسته باشد بلکه باید خودش وارد عمل شود و با بازیکنان صحبت کند و به آن‌ها گوش دهد. به عنوان یک بازیکن در میدان خودت باید تصمیم بگیری اما به عنوان مربی باید قبل و بعد از هر بازی با بازیکنان صحبت و ارتباط برقرار کرد.

او در پایان گفت: یک مربی باید نقش یک روانشناش را به خوبی ایفا کند و با بازیکنان مختلف ارتباط برقرار کند. او قبل از هر کسی باید خود را ارزیابی کند که آیا همه وظایفش را به خوبی انجام داده تا موفق شود.

لاتزیو با  اینزاگی نتایج بسیار خوبی کسب کرده است و دو هفته پیش هم موفق شد در سوپر جام ایتالیا یوونتوس را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

 

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید