شنبه 8 اردیبهشت 1403
خانهتجارتاصناف و اتاق‌هاانتخابات اتاق بازرگانی عرصه به رخ کشیدن افتخارات افراد شناخته شده است

انتخابات اتاق بازرگانی عرصه به رخ کشیدن افتخارات افراد شناخته شده است

محمد انصاری کاندیدای انتخابات نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق‌ بازرگانی تهران معتقد است: در ائتلاف های مختلف افراد بسیار معروف با افتخار به کارنامه 40، 50 ساله خود و به رخ کشیدن آن در رقابت های انتخاباتی فعالیت می کنند و اصل جوان گرایی کم رنگ شده است.
به گزارش رتبه آنلاین، انصاری در گفتگو با «اتاق نیوز» در خصوص فعالیت های اتاق در دوره هشتم اینگونه اظهار داشت: این جریانی که شاهد آن بودیم بسیار ضعیف عمل کرد و در خصوص بخشنامه هایی که به ثبت رسید و حتی قضیه بنزین که اتاق تهران جزو افتخارات خود میداند بسیار عملکرد ضعیفی داشته نه صادارتی انجام می شود و نه وارداتی و هر روز یک جریان ایجاد می شود و من به عنوان صادر کننده نمی دانم که قراردادم در لحظه هست یا تا یک ماه آینده لغو می شود.

وی یادآور شد: از جهات مختلف اتاق کارنامه بسیار ضعیفی داشت و اغلب یا نمی توانند کار انجام دهند و یا اصلا دست اندر کار نیستند به عنوان مثال من ارز را تحویل میدهم در حالی 8800 تحویل میگیرم و هیچ رسیدگی و پیگیری از سوی اتاق در مواردی از این دست نمی بینیم، می توانم بگویم از برج 2 تا کنون عملا هرگونه فعالیتی قفل شده و با وجود اینکه نمایندگی درعمان و قطر دارم نمیتوانم فعالیت تجاری ام را انجام دهم .

انصاری با اشاره به اینکه تا کنون بنگاه های اقتصادی بسیاری به لحاظ شرایط اقتصادی متزلزل تعطیل شده اند، گفت: اگر در حال حاضر کسی قادر به فعالیت است به سبب اندوخته ای که داشته است، ولی ضمانتی به بقای این واحد ها وجود ندارد و مشخص نیست تا چه زمانی می توانند در مقابل فشارها مقاومت کنند .

کاندیدای نهمین دوره انتخابات اتاق تهران افزود: با توجه به شرایط کنونی که در ائتلاف های مختلف افراد بسیار معروف با افتخار به کارنامه 40، 50 ساله خود و به رخ کشیدن آن در رقابت های انتخاباتی فعالیت می کنند اصل جوان گرایی کم رنگ شده و در این دوره باید اولین هدف دست اندکاران و کنندگان کار جوان گرایی باشد و افرادی در انتخابات رای بیاورند که خود درامر واردات و صادرات فعالیت دارند.

عضو اتاق بازرگانی با تاکید بر اهمیت جوان گرایی افزود: راندمان کاری در میان مدیران جوان به طرز قابل توجهی بالاتر است و این امر را حتی می توان در بین کابینه دولت و با مقایسه عملکرد خوب وزیر جوان ارتباطات با سایر وزرای مسن تر به صورت واضح و روشن دید.

انصاری با اشاره به اینکه از از سال 92 صادرات داشته درخصوص هدف خود از حضور در این دوره رقابت انتخاباتی یادآور شد: انباشت محصولات کشاورزی در کشور ما بسیار زیاد است و هر ساله میزان بسیار زیادی از این محصولات معدوم می شود، محصولاتی همچون پیاز، گوجه و حتی عسل، من با توجه به تجاربی که دراین زمینه و به واسطه فعالیت در تعاونی زنبور داران تهران دارم در نظر دارم با ایجاد ارزش افزوده برای این محصولات که هر ساله هدر رفت می رود به اصناف و صادرکنندگان در جهت صادرات محصولاتشان کمک کنم تا معضلات این بخش مرتفع گردد.

عضو هیات مدیره تعاونی زنبور داران تهران در خصوص ائتلاف منتخب خود در انتخابات اظهار داشت: تاکنون با چند ائتلاف صحبت کرده ام ولی هنوز در این خصوص تصمیمی اتخاذ نکرده ام ولی در گروه کشاورزی در انتخابات حضور دارم .

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید