شنبه 1 اردیبهشت 1403
خانهخبرورزشیاعلام تاریخ برگزاری لیگ برتر هندبال مردان بعد از انتخاب سرمربی تیم...

اعلام تاریخ برگزاری لیگ برتر هندبال مردان بعد از انتخاب سرمربی تیم ملی


برای لیگ برتر هندبال مردان ۱۲ تیم اعلام آمادگی کرده اند اما تاریخ آغاز آن رقابت‌ها بعد از انتخاب سرمربی تیم ملی هندبال مشخص خواهد شد.

به گزارش رتبه آنلاین، مراد کرمی رئیس سازمان لیگ هندبال در گفت و گو با ایسنا، در مورد مسابقات لیگ برتر هندبال و تیم‌های حاضر در این مسابقات اظهار کرد: برای لیگ برتر مردان امسال ۱۲ تیم اعلام آمادگی کرده‌اند. باید ببینیم چند تیم ورودی خود را واریز می‌کنند. امسال شرایط را سخت‌تر کرده‌ایم و هر تیمی که در همان وهله اول ورودی خود را پرداخت نکند در قرعه کشی حضور نخواهد داشت.

وی در ادامه در مورد برگزاری زمان آغاز لیگ برتر مردان گفت: با توجه به اینکه امسال مسابقات انتخابی المپیک را داریم زمان آغاز لیگ برتر را اعلام نکردیم. منتظریم تا سرمربی تیم ملی مشخص شود و برنامه تمرینی و اردوی تیم ملی را مشخص کند. بعد از آن با توجه به برنامه‌های تیم ملی در زمان قرعه کشی تاریخ برگزاری مسابقات لیگ برتر را اعلام خواهیم کرد. قرعه کشی مسابقات در مردادماه انجام می‌شود.

کرمی در خصوص لیگ برتر بانوان نیز گفت: برای این دوره از رقابت‌های لیگ برتر بانوان نیز ۸ تیم اعلام آمادگی کردند. آغاز مسابقات بانوان مهرماه است. مراسم قرعه کشی برای بانوان هم در مردادماه انجام خواهد شد.

در سی و دومین دوره از رقابت‌های لیگ برتر مردان تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، نفت و گاز گچساران، نیروی زمینی کازرون، زغال سنگ طبس، اراک، صنعت مس کرمان، زاگرس اسلام آباد، فرازبام خائیز دهدشت، سربداران سبزوار، ذوب آهن اصفهان، ستارگان دشتستان و پیشگامان اعلام آمادگی کرده اند.

در پانزدهمین دوره لیگ برتر بانوان هم تیم‌های تأسیسات دریایی، فولاد مبارکه سپاهان، نفت و گاز گچساران، شهید چمران لارستان، ذوب آهن، اشتاد سازه طرقبه شاندیز، هیأت کازرون و هیأت مشهد حضور خواهند داشت.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید