پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیاز فردا تکمیل سود سهام عدالت ۱۶گروه واریز می‌شود

از فردا تکمیل سود سهام عدالت ۱۶گروه واریز می‌شود

پوری حسینی، رییس سازمان خصوصی سازی در نشست خبری مطرح کرد:تا به امروز دو میلیون نفر از ۱۵ میلیون نفری که تا هفته گذشته کد شبا نداده بودند به سازمان خصوصی سازی کد شبا دادند.

به گزارش رتبه آنلاین، میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی گفت: این آمار جالبی نیست و فکر می کنم برخی مشمولین هنوز از توزیع سود بی‌اطلاع هستند.

وی افزود: از ابتدای دهه فجر پنج شنبه ۱۲ بهمن سال ۹۶ مرحله تکمیل توزیع سود سهام عدالت را برای ۱۶ گروه  آغاز می کنیم. و از فردا به حساب هر مشمولی که سود واریز می شود، این سود تکمیل سال ۹۵ است.

وی ادامه داد: اگر کسانی قبلا کد شبا داده بودند دو سوم، باقی مانده و کسانی که به تازگی کد شبا دادند همه سود سال مالی ۹۵ به حسابشان واریز می شود.

وی همچنین گفت: چهار گروه  فردا سودشان را دریافت نمی کنند؛ و این سود تا اسفند ماه به مرور به حسابشان واریز می شود؛ اول کارمندان شاغل در دستگاه های اجرایی و بازنشستگان لشکری، کشوری و تامین اجتماعی. دوم کارمندان فصلی ساختمانی که اواخر سال ۹۲ ثبت نام شدند. سوم روستاییان و عشایری که مددجو کمیته امداد و سازمان بهزیستی نیستند.

وی افزود: چهارم آن تعداد از افرادی که پیشتر  به عنوان مددجو کمیته امداد و سازمان بهزیستی بودند اما از سال ۹۴ دیگر مددجوی این دو سازمان نیستند.

ادامه دارد….

منبع : اقتصاد آنلاین

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید