یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
خانهخبرورزشیاختصاصی فوتبال ایران

اختصاصی فوتبال ایران

تیم ذوب‌آهن درحالی برای نائب قهرمانی در یک دیدار حساس میزبان قهرمان لیگ بود که باز هم غریبانه در فولادشهر میزبان بود و سهم سکوهایی که به هواداران تیم پرسپولیس رسید بیشتر از سهم میزبان بود.

به گزارش رتبه آنلاین از خبرگزاری فارس از اصفهان، جمعه پیشین هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال در اوج حساسیت برگزار شد که در مهم‌ترین دیدار تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان میزبان تیم قهرمان لیگ یعنی پرسپولیس تهران بود.

سبزهای اصفهانی که برای پس گرفتن جایگاه نائب قهرمانی خود احتیاج به سه امتیاز این دیدار داشتند، در روز تعطیل حساب ویژه‌ای روی هواداران خود باز کردند اما بازهم این تیم غریبانه میزبان سرخابی‌های پایتخت بود به طوریکه تعداد هواداران تیم مهمان بیشتر از هواداران میزبان بود.

موضوعی که بارها مورد توجه سرمربیان بزرگ هم قرار گرفته بود و امیر قلعه‌نویی هم از این بابت در این فصل گله‌گی زیادی داشت که چرا مردم اصفهان با وجود داشتن دو تیم بزرگ به سراغ سرخابی‌های پایتخت رفته‌اند.

نکته جالب‌تر در دیدار دو تیم حضور بیشتر و پرتعداد تماشاگران پرسپولیسی بود؛ موضوعی که طبق قانون سازمان لیگ تیم مهمان 10 درصد از ورزشگاه را بیشتر در اختیار نخواهد داشت ولی در بازی دو تیم بیش از 50 درصد هواداران پرسپولیسی بودند.

همچنین از آن‌جایی که نیروی انتظامی و مسؤولان برگزاری به دنبال کم کردن تنش‌ها و تامین امنیت همه هواداران هستند، تصمیم گرفتند که بخش اعظمی از سکوهای ورزشگاه را به هواداران تیم مهمان دهند و هواداران ذوب‌آهن میزبان پشت دروازه بایستند.

این نخستین بار و شاید آخرین باری هم نیست که شاهد چنین اتفاقاتی نه تنها در اصفهان بلکه در سطح کل کشور هستیم که تیم مهمان در رقابت با سرخابی‌های پایتخت تعداد هوادارانشان کمتر باشد.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید