پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیاجرای رتبه بندی براساس کیفیت کار معلمان

اجرای رتبه بندی براساس کیفیت کار معلمان

اجرای رتبه بندی براساس کیفیت کار معلمان

وزیر آموزش و پرورش از اجرای طرح رتبه بندی معلمان براساس کیفیت کار انها خبر داد و گفت: این طرح با هدف ارتقای انگیزه معلمان و افزایش کیفیت آموزش اجرا می شود.

به گزارش رتبه آنلاین از مهر، محسن حاجی میرزایی با بیان اینکه حل مشکلات معلمان یکی از مهمترین اهداف ما است، افزود: افتخار می‌کنیم که معلمان توانستند فرصت کرونا را مغتنم شمرده و در این شرایط کرونایی در جهت تعلیم و تربیت تلاش کنند.

وی با بیان اینکه امنیت، آرامش و معیشت معلم برای ما اهمیت بسیاری دارد، ادامه داد: مهمترین مسئله آموزش و پرورش نیروی انسانی و عنصر بی‌بدیل نظام تعلیم و تربیت معلم است.

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه ۸۳ هزار و ۷۰۰ معلم در سه مرحله ساماندهی و تعیین تکلیف شده‌اند، ادامه داد: درصدد اجرایی کردن رتبه بندی معلمان براساس کیفیت کار آنان برای افزایش انگیزش و آرامش هستیم.

وی سپس در خصوص سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: بنیان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش منابع انسانی است و اگر منابع انسانی متعهد در اختیار داشته باشیم، می‌توانیم مسیر اجرایی‌سازی سند را طی کنیم.

وی همچنین به ضرورت ارتباط معلمان و دانش آموزان با وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: برای همین ارتباط گیری قسمت ویژه‌ای در شبکه شاد با عنوان گفت‌وگو با وزیر راه اندازی شده است.
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید