سه‌شنبه 10 مهر 1403
خانهاخبار روزکاهش قیمت دلار در صرافی‌ها

کاهش قیمت دلار در صرافی‌ها

کاهش قیمت دلار در صرافی‌ها

صرافی‌ها بانکی همزمان با کاهش نرخ ارز در بازار آزاد، نرخ خرید و فروش ارز را ۲ هزار تومان کاهش دادند؛ برهمین اساس هم اکنون نرخ دلار در صرافی‌های بانکی برای فروش ۲۰ هزار و ۶۰۰ تومان است.

به گزارش رتبه آنلاین از تسنیم، صرافی‌های بانک‌ها امروز سه‌شنبه نرخ دلار را برای فروش به مردم با کاهش ۲ هزار تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۰ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با نرخ ۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

طی روز جاری نرخ فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با کاهش ۱۵۰۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۳ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است؛ نرخ خرید یورو در این صرافی‌ها ۲۲ هزار و ۹۰۰ تومان درج شده است.

گفتنی است، یکی از نشانه‌هایی که کارشناسان ارزی را هم به کاهش نرخ ارز از روزهای آینده امیدوار کرده، اختلاف بالای نرخ خرید و فروش ارز در صرافی‌های بانکی است؛ امروز نرخ خرید و فروش دلار و یورو در این صرافی‌ها ۷۰۰ تومان اختلاف داشت. فعالان بازار معتقدند بازارساز به‌زودی با ورود جدی به بازار قیمت‌ها را برمی‌گرداند و شاید اتفاقی مشابه شهریور ۹۷ در انتظار بازار باشد.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید