یکشنبه 8 مهر 1403
خانهخبراقتصادیمتخصصان می گویند؛ بدون تضمین بازگشت وجه، هتل نگیرید

متخصصان می گویند؛ بدون تضمین بازگشت وجه، هتل نگیرید

مسافران اگر بیمۀ هتل را دریافت نموده باشند، می توانند در صورت عدم رضایت از خدمات هتل پس از بازگشت به کشور، هزینه رزرو هتل را از بیمه پس بگیرند.

به گزارش رتبه آنلاین، ضرورت بیمه کردن سفر در تمام سفرها خصوصاً سفرهای خارجیاحساس می شود. اما بیمه مسافرتی که در ایران ارائه می شوند، فاقد بیمه هتل هستند.در گفتگو با یک کارشناس بیمه، متوجه شدیم که تنها مجموعه ای در ایران که هتل رانیز بیمه می کند و تضمین بازگشت وجه ارائه می نماید آژانس مسافرتی الی گشت است.این کارشناس افزود :

مسافران اگر بیمۀ هتل را دریافت نموده باشند، می توانند درصورت عدم رضایت از خدمات هتل و با ارائه مستندات (تصویر و …) از علت عدم رضایت،پس از بازگشت به کشور، هزینه ای که بابت رزرو هتل پرداخت نموده اند را از بیمه پسبگیرند.

تنها آژانسی که در ایران که همراه با بیمه مسافرتی، بیمۀهتل را نیز ارائه می نماید، الی گشت است. این کارشناس بیمه افزود، متاسفانه بسیاریاز مسافران، بدون تهیه بیمه به سفر می روند، که اقدامی خطرناک و غیرحرفه ای است،اما آنان که بیمه تهیه می کنند، از وجودِ بیمۀ هتل بی خبرند و به همین دلیل بیمۀهتل را ندارند.

اما الی گشت که شرکتی بین المللی است و ازاستانداردهای بین المللی پیروی می کند، بدون دریافت هزینۀ اضافی همراه با بیمۀمسافرتی اش، بیمه رزرو هتل خارجی را نیز ارائه می نماید.

در تماس تلفنی با الی گشت و بررسی وبسایت این مجموعه، مشخصشد که این بیمه علاوه بر بیمۀ هتل، شامل هزینه های درمانی در کشور مقصد، ارسالهایضروری، حواله وجه ضمان، حواله وجه نقد و … می شود که می تواند از مخاطرات سفربرای مسافرین بکاهد.

منبع : خبرآنلاین

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید