شنبه 6 مرداد 1403
خانهخبرفرهنگی و هنریبهترین سینما های تهران

بهترین سینما های تهران

در لیست پیش رو به بررسی بهترین سینما ها در تهران میپردازیم.

1- سالن های سینمایی برج میلاد :

اولین گزینه ی لیستر بهترین سینما های تهران سالن های سینمایی لوکس برج میلاد خواهد بود. اگر برای تماشای فیلم بخواهید به برج میلاد بروید باید به مرکز همایش های بین المللی این برج و تالارهای سینمایی آن سر بزنید. تالارهای سینمایی شماره 4 و 5 با امکانات ویژه ای مانند اینترنت پرسرعت بی سیم، سیستم آپارات سینمایی 3.5 میلیمتری، ویدیو پروژکتور، پرده سینمایی متحرک 13 مترمربع، سیستم صوتی حرفه ای برای پخش موسیقی و دالبی سینمایی و سیستم E جهت استفاده چند منظوره، تجربه جذابی از تماشای فیلم در اختیارتان می گذارد. 

هزینه بلیت سینما در روزهای سه شنبه نیم بهاست. ساعت کاری و سانس ها بستگی به میزان طولانی بودن فیلم ها دارد. برای رزرو و هماهنگی های بیشتر میتوانید با شماره ی 0218585 تماس بگیرید.

برج میلاد
پردیس سینمایی برج میلاد

2- پردیس سینما آزادی :

پردیس سینمایی آزادی یکی از سینماهای قدیمی کشور است و پیش از انقلاب با نام شهر فرنگ بین مردم شناخته می شد. نام این سینما بعد از انقلاب به آزادی تغییر پیدا کرد. در سال 1376 با آتش سوزی گسترده ای که در آن اتفاق افتاد برای سال ها متروک و خرابه باقی ماند. تا اینکه بالاخره در سال 1385 کلنگ بازسازی آن زده شد. در سال 1386 با چهره ای مدرن و تجهیزات و طراحی پیشرفته به بهره برداری رسید. 

این مجموعه امروز 5 سالن سینمایی شامل یک سالن اصلی با گنجایش 600 نفر و چهار سالن 200 نفره دارد که همگی در کنار هم به پخش فیلم های روز ایران مشغول هستند. علاوه بر اینها، پردیس سینمایی آزادی امکاناتی مانند دو رستوران، سه کافی شاپ و 4 طبقه تجاری دارد که به کسب تجربه ای جذاب تر و دلنشین تر در این مجموعه کمک می کند. 

سالن های سینما شامل : سالن آزادی اصلی، آزادی بالکن، سالن شهر قصه و شهر فرنگ میباشد.

ساعت کاری و سانس ها بستگی به میزان طولانی بودن فیلم ها دارد. برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی ها میتوانید با شماره ی 02184480 تماس بگیرید.

سینما آزادی
پردیس سینما آزادی

3- پردیس سینمایی کوروش :

پردیس سینمایی کورش در مرکز خریدی به همین نام قرار دارد و به عنوان بزرگترین پردیس سینمایی کشور شناخته می شود. این پردیس طبقات سوم تا ششم کورش مال را به خود اختصاص داده است. 12 سالن چند منظوره کنسرت، سینما و آمفی تئاتر با ظرفیت 3200 صندلی دارد. از جمله امکانات و ویژگی های این پردیس سینمایی بخش فیلم های روز سینما، اجرای کنسرت ها و تئاترها و برگزاری همایش‌ها با به روزترین تجهیزات صوتی و تصویری ست. جالب است بدانید که در این پردیس سینمایی، همه سالن ها با نام های سینماهای معروف تاریخ ایران همانند رکس، فاروس، لاله زار و … نامگذاری شده اند. 

این مجموعه ی سینمایی شامل :

طبقه F3: گیشه بلیت فروشی

F4: سالن شماره یک | گراند سینما، سالن شماره دو | سینما فاروس، سالن شماره سه | سینما لاله زار، سالن شماره چهار | سینما مایاک، سالن شماره پنج | سینما خورشید نو، سالن شماره شش | سینما نادر

طبقه ی F6:  شماره هفت | سینما البرز، سالن شماره هشت | سینما شهرزاد، سالن شماره نه | سینما کریستال، سالن شماره ده | سینما متروپل، سالن شماره یازده | سینما رکس، سالن شماره دوازده | سینما ایران ، است.

برای هماهنگی و اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت مراجعه کرده و یا با شماره ی 0214701 تماس بگیرید.

کوروش مال
پردیس سینمایی کوروش

4- پردیس سینمایی ایران مال :

به جرات می توان گفت پردیس سینمایی بازار بزرگ ایران که همه ما آن را با اسم ایران‌مال می شناسیم، یکی از بهترین، بزرگ ترین و مجهزترین پردیس های سینمایی در سراسر ایران است.

این پردیس سینمایی در ضلع غربی مجموعه عظیم ایران‌مال قرار گرفته و دارای 12 سالن بزرگ سینمایی با ظرفیتی معادل 1800 صندلی است که تمامی این صندلی ها قابلیت تنظیم زیر پایی و تکیه گاه را دارند. از این 12 سالن سینمایی 3 سالن وی آی پی با ظرفیت 17 نفر، برای بازیدکنندگانی در نظر گرفته شده که قصد دارند فیلم مورد نظرشان را انتخاب و در سانس مشخص بینند.

یکی از نکات بسیار جذاب این مجموعه این است که شما می توانید تجربه تماشای فیلم در بزرگ ترین پرده نمایش کل کشور را داشته باشید. از دیگر ویژگی های کم نظیر این پردیس می توان به مجموعه بزرگ “کافه سینما” اشاره کرد که شامل چندین کافه بوده و هدف آن ایجاد مکانی مناسب برای بحث و گفت گو بین اهالی سینما و … است.

برای اطلاعات میتوانید با شماره ی 02146020120 نماس بگیرید.

ایران مال
پردیس سینمایی ایران مال

5- پردیس سینمایی مگا مال :

پردیس سینمایی مگامال اکباتان یکی از بزرگترین پردیس های سینمایی تهران است و در مجتمع تجاری-تفریحی مگامال قرار دارد. این مجموعه با 10 سالن سینما و ظرفیت 1400 صندلی، پذیرای علاقه مندان به تماشای فیلم های روز ایران و جهان و همچنین نمایش های جدید تئاتر است. ظرفیت بزرگترین سالن این پردیس سینمایی 300 نفر است. در آن امکان برگزاری تئاتر و کنسرت نیز وجود دارد؛ هر چند دیگر سالن های پردیس مگامال تنها برای اکران فیلم طراحی شده اند. وجود نخستین سالن سه بعدی صدای ایران، سالن VIP، لژهای خانوادگی، تجهیزات پیشرفته نور و صدا از ویژگی های جذاب سالن های مجموعه است. در کنار اینها، کلاس های آموزش هنری، شهر کتاب و فروشگاه های عرضه کننده اقلام فرهنگی و همچنین قرار گرفتن در مجموعه تفریحی مگامال، فضای جذابتری را در اختیار بازدیدکنندگان این پردیس سینمایی قرار می دهد. 

 هزینه بلیت سینما نیز هر روز از ساعت 11:00 تا 13:00 نیم بهاست. برای اطلاع بیشتر از سانس ها با شماره ی 02144634233 تماس بگیرید.

مگا مال
پردیس سینمایی مگا مال

6- سینما گالری سمرقند :

سینما گالری سمرقند از مجموعه سینمایی های تازه تاسیس تهران است و در طبقه اول مجتمع تجاری سمرقند قرار گرفته است. این مجموعه با استفاده از به روز ترین تجهیزات نمایش فیلم مانند صدای دالبی و سیستم دیجیتال، دو سالن سینمایی خود با ظرفیت 270 تن را آماده پخش فیلم های به روز سینمایی ایران کرده است. در کنار این سالن های سینمایی یک آمفی تئاتر با گنجایش 180 تن و امکان اجرای نمایش های ویژه کودکان، بزرگسالان، کنسرت های مختلف، همایش ها و برنامه های متنوع نیز در مجموعه به چشم می خورد. از دیگر امکانات سینماگالری سمرقند می توان به کافی شاپ، رستوران، گالری ها، غرفه های فرهنگی و هنری و پارکینگ ویژه اعضا اشاره کرد. 

هزینه بلیت سینما روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته و هر روز از صبح تا ساعت 14:00 به غیر روزهای جمعه نیم بهاست. برای دریافت اطلاعات با شماره ی 02144489590 تماس بگیرید.

گالری سمرقند
پردیس سینمایی گالری سمرقند

7- پردیس سینمایی ارگ تهران :

پردیس سینمایی ارگ تهران به مانند بسیاری از پردیس های دیگر در مجتمع تجاری به همین نام قرار دارد. از اسفند 1395 با سه سالن پذیرای دوستداران فیلم و سینماست. نکته قابل توجه در مورد پردیس سینمایی ارگ این است که بلیت های سالن 3 این مجموعه به صورت خانوادگی یا ارگانی قابل رزرو است. همچنین فیلم های سالن این پردیس تنها در صورتی به روی پرده می روند که حداقل 10 بلیت از صندلی ها فروش رفته باشد. همچنین پخش فیلم های اجتماعی برای کودکان زیر 7 سال ممنوع است.

 هزینه بلیت سینما در روزهای سه شنبه هر هفته نیم بهاست. برای اطلاعات بیشتر با شماره ی 02122396577 تماس حاصل فرمایید.

ارگ تهران
پردیس سینمایی ارگ تهران

8- پردیس سینمایی ملت :

پردیس سینمایی ملت یا پردیس سینماگالری ملت، یکی از پردیس های سینمایی نام آشنای تهران است و در جنوب غربی پارک ملت قرار دارد. در این پردیس شما می توانید از چهار سالن نمایش فیلم با ظرفیت 280 نفر و یک سینماتک (سینمای ویژه) با ظرفیت 30 نفر استفاده کنید و به تماشای فیلم های روز ایران بنشینید. همچنین در پردیس سینمایی پارک ملت امکان برگزاری گالری های مختلف هنری وجود دارد. علاوه بر این یکی از سالن های سینما دارای سن است. از آن برای برگزاری همایش ها، میزگردها و کنسرت های مختلف استفاده می شود. 

از دیگر امکانات این مجموعه هنری-فرهنگی همچنین می توان به رستوران کافی شاپ، بوفه کافه کتاب، فروشگاه های عرضه کالاهای فرهنگی، سیستم اطفای حریق و پارکینگ با ظرفیت 120 خودرو در ضلع غربی پارک ملت اشاره کرد. 

هزینه استفاده از سینما در روزهای سه شنبه نیم بهاست. برای اطلاعات بیشتر با شماره ی 02123162 تماس بگیرید.

پردیس ملت
پردیس سینمایی ملت

9- سینما تیراژه 2 :

سینمای تیراژه 2 در مجتمعی تجاری، فرهنگی به همین نام قرار گرفته است و دو سالن سینما دارد. این سالن همزمان با جشنواره فیلم فجر 1392 افتتاح شده است و با داشتن امکاناتی مانند فودکورت، شهربازی، پارکینگ و … می تواند اوقات خوشی را برای شما فراهم بیاورد. 

هزینه بلیت سینما روزهای سه شنبه هر هفته نیم بهاست. برای دریافت اطلاعات بیشتر با 02177587845 تماس حاصل کنید.

تیراژه 2
سینما تیراژه 2

10- پردیس سینمایی کیان :

پردیس سینمایی کیان، مشهورترین سینمای جنوب پایتخت است و با وجود 3 سالن نمایش فیلم، 2 طبقه مرکز تجاری و 2 طبقه شهربازی سرپوشیده و سینمای پنج بعدی، مرکز مناسبی برای گذران اوقات فراغت محسوب می شود. در این پردیس شما می توانید به تماشای فیلم های روز ایران بنشینید و ساعات خوشی را در کنار دوستان و خانواده داشته باشید. 

هزینه بلیت سینما در روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته نیم بهاست. برای اطلاعات و هماهنگی راجه به سانس ها با شماره ی 02155451000 تماس بگیرید.

سینما کیان
پردیس سینمایی کیان

11- پردیس سینمایی اریکه ایرانیان :

پردیس سینمایی اریکه ایرانیان از پردیس های سینمایی قدیمی تهران است. این پردیس که روزگاری محبوب ترین پردیس سینمایی تهران نیز محسوب می شد، 3 سالن مجهز به سیستم های صوتی و تصویری با ظرفیت 160 تا 190 نفر دارد. سالن های سینمایی مجتمع اریکه ایرانیان در سه طبقه همکف، اول و دوم قرار دارند. در آنها فیلم ها و تئاترهای روز ایران به نمایش در می آیند. 

هزینه بلیت سینما در روزهای سه شنبه هر هفته نیم بهاست. شماره ی تماس جهت بررسی های بیشتر و رزرو، 5-02122370001 میباشد.

سینما اریکه ایرانیان
سینما اریکه ایرانیان

12- پردیس سینمایی هروی سنتر :

پردیس سینمایی هروی در مجتمع تجاری هروی سنتر قرار دارد و از پردیس های تازه تاسیس پایتخت محسوب می شود. این پردیس سینمایی 3 سالن مجهز سینمایی دارد. علاقه مندان به فیلم های سینمایی به ویژه در شرق تهران را به سوی خود می کشاند. نکته جالب توجه در مورد پردیس سینمایی هروی قابلیت رزرو سالن های سینما به صورت خانوادگی یا ارگانی ست. در ضمن توجه داشته باشید که فیلم های این پردیس در صورتی اکران می شود که حداقل 10 بلیت از صندلی های آن به فروش بروند. همچنین از ورود اطفال زیر هفت سال برای فیلم های اجتماعی جلوگیری می شود. 

هزینه بلیت سینما در روزهای سه شنبه هر هفته نیم بهاست. با توجه به فیکس نبودن سانس ها، برای اطلاعات بیشتر و رزرو با شماره ی 02126752413 تماس بگیرید.

هروی سنتر
پردیس سینمایی هروی سنتر

13- پردیس سینمایی باغ کتاب :

پردیس سینمایی باغ کتاب تهران بخشی از مجموعه فرهنگی-هنری باغ کتاب تهران محسوب می شود که از بهمن 1396 میزبان علاقه مندان به سینما و تئاتر است. این مرکز فرهنگی، 11 سالن سینما و تئاتر دارد. این سالن ها در طبقه همکف، زیرزمین و بام باغ کتاب تهران جای دارند. طراحی پردیس سینمایی باغ کتاب به گونه ای ست که در مقابل هر کدام از سالن ها یک فروشگاه آثار هنری و کافه سینما به چشم می خورد. 

نکته قابل توجه در مورد باغ کتاب تهران این است که سالن های 2، 7، 9 و 10 تنها زمانی اکران دارند که حداقل 10 بلیت را خریداری کرده اند. این مسئله برای سالن 1 در صورت فروش حداقل 15 بلیت است. 

هزینه استفاده از سینما در روزهای سه شنبه و هر روز از ساعت 10:30 تا 15:00 نیم بهاست. اطلاعات بیشتر را از شماره ی 02188657165 پیگیری کنید.

باغ کتاب
پردیس سینمایی باغ کتاب

14- پردیس سینمایی چارسو :

پردیس سینمایی چهارسوی تهران یکی از پردیس های سینمایی تازه تاسیس پایتخت است. طبقه هفتم مجتمع بازار چارسو را به آن اختصاص دادند. این پردیس با داشتن 5 سالن سینما که از آخرین تکنولوژی صوت و تصویر مجهز به تکنولوژی سینمای دیجیتال بهره می برند؛ به طور کلی 900 صندلی به ظرفیت سینماهای کشور اضافه کرده است. 

این مجموعه شامل :

شماره ۱: سالن اصلی این پردیس یک سالن چند منظوره با ظرفیت ۳۳۰ صندلی و ۳۰ جایگاه ویژه معلولان است. از این سالن همچنین برای نمایش فیلم، اجرای کنسرت، اجرای نمایش و برگزاری همایش استفاده می شود. 

سالن شماره ۲: سالن نمایش فیلم با ظرفیت ۱۴۰ صندلی و ۶ جایگاه ویژه معلولین

شماره ۳: سالن نمایش فیلم با ظرفیت ۱۴۰ صندلی و ۶ جایگاه ویژه معلولین

سالن شماره ۴: سالن نمایش فیلم با ظرفیت ۱۲۵ صندلی و ۴ جایگاه ویژه معلولین

شماره ۵: سالن نمایش فیلم با ظرفیت ۱۲۵ صندلی و ۴ جایگاه ویژه معلولین

سالن انتظار: طبقه ششم بازار چارسو ، سالن انتظار پردیس سینمایی است . این سالن 3000 مترمربع وسعت دارد و در آن امکان اجرای برنامه هایی مانند برپایی گالری، اجرای موسیقی زنده، اجرای نمایش و پرفورمنس، فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی و … هست.

؛ میشود که در هماهنگی کامل با هم هستند.

هزینه بلیت سینما در روزهای سه شنبه هر هفته نیم بهاست.

از دیگر امکانات پردیس سینمایی چهارسو می توان به پارکینگ 1000 خودرویی، نمازخانه (طبقه ششم)، کافی شاپ (طبقه دوم و ششم)، فودکورت (طبقه پنجم)، گیشه فروش بلیت و تحویل بلیت اینترنتی (طبقه همکف) اشاره کرد. 

برای پیگیری های بیشتر با شماره ی 02161724444 تماس حاصل کنید.

چارسو
پردیس سینمایی چهارسو

منبع : کارناوال

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید