جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبرورزشیعلی کریمی: بازی مقابل یونان و ترکیه برای ما مفید خواهد بود

علی کریمی: بازی مقابل یونان و ترکیه برای ما مفید خواهد بود

 

ملی‌پوش سپاهان معتقد است علی رغم غیبت عزت اللهی در دیدار نخست جام جهانی بازیکنان دیگری هستند که می توانند به خوبی جای او را پر کنند.

به‌ گزارش رتبه آنلاین از ‌ایسنا، علی کریمی، ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم‌ ‌ملی ایران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به برگزاری آخرین بازی لیگ در جمعه هفته‌ گذشته بسیاری از بازیکنان به مدت یک هفته‌ استراحت کردند. با توجه به حضور لژیونرها در هفته‌های پایانی لیگ‌های اروپایی و همچنین حضور تیم‌های استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا تعداد بازیکنانی که امروز در تیم‌ ‌ملی حاضر شدند، چهار نفر بود.

او افزود: ما امروز تمرینات خود را شروع کردیم و مطمئنا این تمرینات ۱۰۰ درصد مفید خواهد بود و به شرایط بدنی ما کمک خواهد کرد. شرایط برای انتخاب بازیکنان برای جام جهانی سخت است زیرا همه خوب هستند و می‌توانند جزو لیست باشند. کمتر از ۴۰ روز دیگر به جام جهانی باقی‌ مانده و شرایط خوب است. امیدواریم مردم و مسئولان نگاه ویژه‌ای در این فرصت باقی‌ مانده داشته باشند و از ما حمایت کنند.

کریمی در خصوص بازی‌های دوستانه تیم‌ ‌ملی در راه جام جهانی، گفت‌: به غیر از یونان، ترکیه و ازبکستان یک بازی دیگر با سوریه قرار بود برگزار شود. امیدوارم تیم مقابل این حریفان کامل باشد و بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. یونان و ترکیه حریفان با کیفیت اروپایی هستند که مقابل آنها به میدان می‌رویم و ازبکستان نیز از تیم‌های خوب آسیا است. به طور قطع این بازی‌ها می‌تواند ما را در راه جام جهانی کمک کند.

ملی‌پوش سپاهان در پاسخ به این سوال که نگرانی‌هایی برای پر کردن جای سعید عزت اللهی در میانه میدان توسط او در بازی نخست جام جهانی وجود دارد، بیان‌ کرد: با توجه به این که کارلوس کی‌روش تیم خوب و آماده‌ای ساخته فکر نمی‌کنم نگرانی بابت این بازی وجود داشته باشد. بازیکنان خوبی هستند که جای سعید را پر کنند. عزت‌اللهی نیز بازیکن خوب و کاملی است که متاسفانه در بازی اول غایب خواهد بود.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید