جمعه 31 فروردین 1403
خانهخبرورزشیجلال حسینی بالاخره پیروزی در داربی تهران را هم تجربه کرد

جلال حسینی بالاخره پیروزی در داربی تهران را هم تجربه کرد

دربی۸۵ غیر از نمایش اقتدار جلال حسینی در بازگشت به میادین، حاوی یک نکته جالب هم برای کاپیتان پرسپولیس بود؛ اینکه او بالاخره پیروزی در داربی تهران را هم تجربه کرد!

به گزارش رتبه آنلاین ،حسینی پیش از این در شش شهرآورد برای قرمزها به میدان رفته بود که هیچکدام با پیروزی این تیم به پایان نرسید.

جلال در لیگ دوازدهم به عضویت پرسپولیس درآمد و تا پایان لیگ سیزدهم در این تیم ماند. در این حد فاصل چهار داربی برگزار شد که هر چهارتا به تساوی بدون گل انجامید. او در لیگ چهاردهم پرسپولیس را ترک کرد، پس در جریان هیچکدام از دو پیروزی قرمزها در داربی‌های آن سال حضور نداشت.

در لیگ پانزدهم نیز برانکو اجازه بازگشت حسینی به جمع قرمزها را نداد تا جلال داربی خاطره‌انگیز ۴ بر ۲ در مسابقه برگشت آن سال را از دست بدهد.

سرانجام در لیگ شانزدهم شاهد بازگشت حسینی به پرسپولیس بودیم که قرمزها در هیچکدام از دو داربی آن سال به پیروزی نرسیدند؛ بازی اول بدون گل مساوی شد و بازی دوم را استقلال سه بر دو برد.

داربی رفت لیگ هفدهم اما بالاخره آن مسابقه‌ای بود که جلال حسینی در آن طعم پیروزی با پرسپولیس را چشید.

در مجموع حسینی تا به حال در هفت داربی حاضر بوده که پنج تای آنها بدون گل مساوی شده، یکی را استقلال سه بر دو برده و یکی را هم پرسپولیس یک بر صفر با پیروزی پشت سر گذاشته. نکته جالب این آمار آن است که پرسپولیس در هفت داربی با جلال، شش بار کلین‌شیت کرده است!

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید