چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
خانهنظام‌های رتبه‌بندیتازه‌های رتبه‌بندی10 تولید کننده برتر تجهیزات کشاورزی در جهان

10 تولید کننده برتر تجهیزات کشاورزی در جهان

در ادامه با بررسی و در نهایت رتبه بندی و توضیحات موارد لیست 10 تولید کننده برتر تجهیزات کشاورزی در جهان میپردازیم.

اطلاعات جمع آوری شده :

رتبه بندی کشور ها :

رتبه بندی شرکت ها :

جان دیر :

Deere & Company و شرکت های تابعه آن (مجموعاً John Deere) دارای عملیاتی هستند که به سه دسته تجاری اصلی تقسیم می شوند.

بخش کشاورزی و چمن در درجه اول یک خط کامل از تجهیزات کشاورزی و چمن و قطعات خدمات مرتبط را تولید و توزیع می کند. درآمد حاصل از این بخش در سال مالی 2019، 24.1 میلیارد دلار بود.
بخش ساخت و ساز و جنگلداری در درجه اول طیف وسیعی از ماشین آلات و قطعات خدمات مورد استفاده در ساخت و ساز، خاکبرداری، جاده سازی، جابجایی مواد و برداشت چوب را تولید و توزیع می کند. درآمد حاصل از این بخش در سال مالی 2019، 11.5 میلیارد دلار بوده است.
بخش خدمات مالی در درجه اول تامین مالی فروش و اجاره توسط دلالان جان دیر تجهیزات جدید و مستعمل کشاورزی و چمن و تجهیزات ساختمانی و جنگلداری است.
ایالات متحده و کانادا منبع درآمد اصلی این شرکت باقی مانده اند که در سال مالی 2019 حدود 20.6 میلیارد دلار است.

CNH Industrial N.V. :

.CNH Industrial N.V. یک شرکت پیشرو در زمینه کالاهای سرمایه ای جهانی است که در زمینه طراحی، تولید، بازاریابی، فروش و تامین مالی تجهیزات کشاورزی و ساختمانی، کامیون ها، وسایل نقلیه تجاری، اتوبوس ها و وسایل نقلیه ویژه برای آتش نشانی، دفاعی و سایر مصارف فعالیت می کند. به عنوان موتور، گیربکس و محور برای آن وسایل نقلیه و موتورها برای کاربردهای دریایی و تولید برق.
کشاورزی خط کاملی از ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی را طراحی، تولید و توزیع می‌کند، از جمله تراکتورهای دو چرخ و چهار چرخ متحرک، تراکتورهای خزنده (Quadtrac®)، کمباین، پنبه‌چین، دروگر انگور و نیشکر، تجهیزات یونجه و علوفه، تجهیزات کاشت و بذر، تجهیزات آماده سازی خاک، و ادوات کشت و تجهیزات جابجایی مواد. تجهیزات کشاورزی تحت برندهای New Holland Agriculture و Case IH و همچنین مارک های STEYR، Kongskilde، و Överum در اروپا و برند Miller، عمدتاً در آمریکای شمالی و استرالیا فروخته می شوند.

درآمد این شرکت در سال مالی 2019، 28.07 میلیارد دلار بود که بخش کشاورزی 11 میلیارد دلار در آن مشارکت داشته است.

شرکت AGCO :

شرکت AGCO تولید کننده و توزیع کننده تجهیزات کشاورزی و قطعات جایگزین مرتبط در سراسر جهان است. این شرکت طیف کاملی از
تجهیزات کشاورزی از جمله تراکتور، کمباین، سمپاش های خودکششی، ابزار یونجه، تجهیزات علوفه، تجهیزات بذرکاری و خاکورزی، ادوات و سیستم های ذخیره سازی غلات و تولید پروتئین.

محصولات شرکت AGCO به طور گسترده در صنعت تجهیزات کشاورزی شناخته شده است و تحت تعدادی از مارک های معروف از جمله Challenger®، Fendt®، GSI®، Massey Ferguson®، و Valtra® به بازار عرضه می شود. این شرکت بیشتر محصولات خود را از طریق تقریباً 3275 فروشنده و توزیع کننده مستقل در تقریباً 140 کشور توزیع می کند.

فروش خالص این شرکت برای سال 2019 تقریباً 9,041.4 میلیون دلار یا 3.3 درصد کمتر از سال 2018 بوده است که عمدتاً به دلیل کاهش حجم فروش در مناطق آمریکای جنوبی و آسیا/اقیانوسیه/آفریقا («APA») و تأثیر منفی ترجمه ارز است.

CLAAS KGaA mbH :

CLAAS KGaA mbH یک تولید کننده جهانی ماشین آلات کشاورزی مستقر در هارسوینکل آلمان است. گستره محصولات این شرکت شامل تراکتور، بیلر، ماشین چمن زنی، چنگک زن، تدر، تریلر سیلو، لودر چرخ، تله هندلر و سایر تجهیزات برداشت می باشد.

هدف CLAAS گسترش موقعیت بازار جهانی خود در تمام بخش‌های ماشین‌آلات مربوطه است. تراکتور نوآورانه، کمباین، دروگر علوفه، و ماشین آلات برداشت علوفه سهم کلیدی در این امر دارند. علاوه بر بازار اصلی در اروپا، استراتژی رشد نیز بر آمریکای شمالی، اروپای شرقی و آسیا متمرکز است.

گروه CLAAS در سال مالی گذشته فروش خالص 3898.0 میلیون یورویی داشته است که نسبت به سال قبل 0.2 درصد افزایش داشته است. سهم فروش خارج از آلمان 79.5 درصد بوده است.

Changzhou Dongfeng Agricultural Machinery Group Co., Ltd. :

Changzhou Dongfeng Agricultural Machinery Group Co. Ltd. ماشین آلات کشاورزی تولید می کند. این شرکت در حال تحقیق، طراحی، توسعه، تولید و بازاریابی تراکتورها، موتورهای دیزلی، کولتیواتورهای دوار، دروگرها و لوازم جانبی مرتبط است. گروه ماشین آلات کشاورزی چانگژو دانگ فنگ محصولات خود را در سراسر جهان به فروش می رساند.

محصولات DFAM تحت چهار مارک اصلی در بازار جهانی عرضه می شوند: DF®، Dongfeng®، DFAM® برای تراکتورها، و Town Sunny® برای ادوات کشاورزی. DFAM با موفقیت شرکت دانگ فنگ اروپا را به زبان آلمانی و شرکت دانگ فنگ ایالات متحده آمریکا را در ایالات متحده آمریکا برای ارائه خدمات نزدیکتر به کاربران خود تأسیس کرده است. شبکه گسترده نمایندگی ها حضور دانگ فنگ را در 105 کشور در سراسر جهان به ویژه در اروپا، کانادا، استرالیا، اوکراین، بنگلادش و غیره تضمین می کند.

Lovol Heavy Industry Co., Ltd. :

Lovol یک شرکت تولید تجهیزات صنعتی در مقیاس بزرگ است که عمدتاً در تجهیزات کشاورزی، ماشین‌آلات ساختمانی، وسایل نقلیه، اجزای اصلی، خدمات مالی و سایر مشاغل فعالیت می‌کند. این شرکت که در سال 1998 تأسیس شد، اکنون دارایی کل 16.1 میلیارد یوان و 16000 کارمند دارد. در سال 2014، درآمد فروش به 21.98 میلیارد یوان رسید و ارزش برند LOVOL توسط آزمایشگاه برند جهانی 26.498 میلیارد یوان ارزیابی شد.

شرکت تجهیزات کشاورزی چانگفا با مسئولیت محدود :

Changfa Agricultural Equipment Co., Ltd یکی از سه شرکت تابعه است، این یک تولید کننده بزرگ تجهیزات کشاورزی است که به تحقیق و توسعه ماشین آلات کشاورزی، تولید و فروش اشاره دارد.

YTO Group Corporation :

YTO به یک تولید کننده پیشرو ماشین آلات کشاورزی و ساختمانی در چین تبدیل شده است و به مشتریان در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. با دهه‌ها سپری شده برای گسترش خطوط تولید خود، اکنون می‌توانیم طیف وسیعی از تجهیزات کشاورزی، ماشین‌آلات ساختمانی، ماشین‌آلات نیرو و وسایل نقلیه را ارائه کنیم.

گروه SDF :

SDF یکی از تولیدکنندگان پیشرو در تراکتور، ماشین های برداشت و موتورهای دیزلی در جهان است. این شرکت محصولات را از طریق SAME، DEUTZ-FAHR، Lamborghini Trattori، Hürlimann، و Grégoire توزیع می کند.

SDF بیش از 3800 کارمند دارد و در سال 2019 این شرکت درآمدی معادل 1268 میلیون یورو و EBITDA 8.7 درصدی را ثبت کرده است.

گروه شاندونگ چانگلین :

گروه شاندونگ چانگلین که در سال 1986 تأسیس شد، در تولید ماشین آلات ساخت و ساز و کشاورزی تخصص دارد. محصولات این شرکت شامل لودر چرخ، غلتک جاده، بیل مکانیکی، میکسر بتن، تیلر قدرت و موتورهای دیزلی است.
سری تراکتورها بین 18 تا 200 اسب بخار قدرت دارند و انواع مختلف ماشین های کشاورزی، کاشت و برداشت اختیاری هستند. سری تراکتورهای پیاده روی از SH41-201 است.

منابع :

marketresearchreports.

indexmundi

همچنین بخوانید : بزرگترین تولیدکنندگان گندم جهان!

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید