پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیبالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت در بورس ۱۴۰۰/۳/۲

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت در بورس ۱۴۰۰/۳/۲

امروز سهامداران شرکت‌های ایران مرینوس، سرمایه‌گذاری توسعه صنایع سیمان و لیزینگ رایان سایپا در بورس و معامله‌گران شرکت‌های سیمان ساوه و پتروشیمی تندگویان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش رتبه آنلاین، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۲۰هزار و ۴۲۰واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۰۷هزار و ۷۹۷واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۳میلیارد و ۸۹۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۳هزار و ۹میلیارد تومان در بیش از ۲۷۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های ایران مرینوس، سرمایه‌گذاری توسعه صنایع سیمان و لیزینگ رایان سایپا بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های واسپاری ملت، سیمان هگمتان و معادن منگنز ایران بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۱۰۸میلیون ورقه به‌ارزش ۲هزار و ۶۳۹میلیارد تومان در ۱۲۱هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۷۲واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۵۰۳واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سیمان ساوه، سرمایه‌گذاری سبحان و پتروشیمی تندگویان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های توکا رنگ فولاد سپاهان، شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان و فولاد هرمزگان جنوب بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید