سه‌شنبه 28 فروردین 1403
خانهاخبار روزبیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز (۲۰اردیبهشت) / ورود...

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز (۲۰اردیبهشت) / ورود پول قابل توجه در گروه فلزی

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز (۲۰اردیبهشت) / ورود پول قابل توجه در گروه فلزی

افراد حقیقی در بورس امروز ۷۰میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه خودرو و ساخت قطعات و همچنین سهام خساپا بود.

به گزارش رتبه آنلاین از اقتصادآنلاین، حقوقی‌ها امروز حدود ۷۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد سه هزار و ۱۱۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۳۴درصد یعنی هزار و ۷۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان دو درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «خودرو و ساخت قطعات»، «فرآورده‌های نفتی» و «محصولات شیمیایی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌‌های «فلزات اساسی» و  «شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «خساپا»، «برکت» و «فارس» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «فولاد»، «فملی» و «شستا» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری سایپا حدود ۵۵میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی فولاد مبارکه اصفهان با برتری حدود ۳۵میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۲۷نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۶۳نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۲۲۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۲۷۰میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید

تغییر مالکیت حقیقی حقوقی20.02.1400

بیشترین تغییر مالکیت صنایع20.02.1400

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید