چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیبالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت در بورس ۱۴۰۰/۲/۷

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت در بورس ۱۴۰۰/۲/۷

بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های نورد آلومینیوم، آلومینیوم ایران و و ملی صنایع مس ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پتروشیمی تندگویان، فولاد هرمزگان جنوب و فولاد ارفع در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش رتبه آنلاین از مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۱۵هزار و ۶۸۲واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۰۲هزار و ۶۳۹واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۶میلیارد و ۳۲میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۴هزار و ۳۷۵میلیارد تومان در بیش از ۴۷۲هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های نورد آلومینیوم، آلومینیوم ایران و و ملی صنایع مس ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سالمین، فولاد خراسان و توسعه معادن روی ایران بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۴۱۷میلیون ورقه به‌ارزش ۵هزار و ۸۲۵میلیارد تومان در ۱۱۶هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۲واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۶۳۶واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پتروشیمی تندگویان، فولاد هرمزگان جنوب و آهن و فولاد ارفع بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های پالایش نفت لاوان، سنگ آهن گهر زمین و مدیریت انرژی امید تابان هور بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید