جمعه 7 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیبانک دی با مجوز افزایش سرمایه ۲۰۰۹ درصدی روانه مجمع می شود

بانک دی با مجوز افزایش سرمایه ۲۰۰۹ درصدی روانه مجمع می شود

بانک دی مجوز افزایش سرمایه ۲۰۰۹ درصدی را از محل تجدید ارزیابی گرفت تا امروز در مجمع فوق العاده درباره این رویداد مهم ، تصمیم گیری کند.

به گزارش پایگاه خبری رتبه آنلاین و به نقل از بورس پرس، بانک دی مجوز افزایش سرمایه 2009 درصدی را از سازمان بورس گرفت تا ساعت 10 امروز در مجمع فوق العاده در مورد این رویداد مهم ، تصمیم گیری کند.

براین اساس، “دی” سرمایه فعلی را از 640 میلیارد تومان به 13.5 هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این بانک فرابورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی و خروج از شمولیت مادۀ 141 قانون تجارت می شود.

همچنین مجمع فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از 13.5 به 15 میلیارد تومان معادل 11 درصد از محل آورده نقدی سهامداران موافقت و اختیار عملی کردن آن را به مدّت 2 سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از أخذ مجوز از سازمان و بانک مرکزی نسبت به عملی شدن آن اقدام شود.

بنابراین گزارش، پیشتر بانک مرکزی با افزایش سرمایه 2244 درصدی این بانک از دو محل تجدید ارزیابی سرمایه گذاری های بلندمدت و مطالبات و آورده نقدی سهامداران مشروط به تعهد هیات مدیره برای واگذاری سهام شرکت تولید نیروی برق دماوند موافقت کرده بود تا مبلغ ۱۴.۳۶ هزار میلیارد تومان مشتمل بر ۱۲.۸۶ هزار میلیارد تومان از تجدید ارزیابی سرمایه گذاری های بلندمدت و ۱.۵ هزار میلیارد تومان از مطالبات و آورده نقدی به سرمایه بیفزاید.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید