شنبه 1 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیمعامله ۲۱۷۷میلیارد سهم در بورس طی ۲۲۳روز

معامله ۲۱۷۷میلیارد سهم در بورس طی ۲۲۳روز

معامله ۲۱۷۷میلیارد سهم در بورس طی ۲۲۳روز

تعداد ۲۱۷۷میلیارد انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۵۶۴۲هزار میلیارد ریال در مدت ۲۲۳ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار دادوستد شد.

به گزارش رتبه آنلاین از تسنیم، از ابتدای امسال تا هفته گذشته تعداد ۲۱۷۷میلیارد و ۷۳۶میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۵۶۴۲هزار و ۱۵۳میلیارد ریال در بیش از ۳۴۶میلیون و ۷۰۴هزار و ۸۰۷دفعه طی ۲۲۳روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۸۲میلیارد و ۶۵۴میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۹۳۴هزار و ۷۰۰میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

 این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته با ۷۲۵هزار و ۴۵۷واحد افزایش، معادل ۱۴۱درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۲۳۸هزار و ۳۵۷واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۲۶۱هزار و ۸۷۸واحد افزایش، معادل ۱۴۸درصد رشد کرد و رقم ۴۳۸هزار و ۹۵۸واحد را به نمایش گذاشت.
شاخص بازار اول هم در این مدت با ۵۴۳هزار و ۲۷۷واحد افزایش در این مدت به رقم ۹۰۶هزار و ۸واحد و شاخص بازار دوم با ۲ میلیون و ۳۹۶هزار و ۳۸۸واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۵۰۵هزار و ۱۹۷واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱۵۰درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۲۲۰۲درصد رشد همراه شدند.

 

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید