پنج‌شنبه 30 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیاین سهام امروز بیشترین سوددهی را داشت

این سهام امروز بیشترین سوددهی را داشت

این سهام امروز بیشترین سوددهی را داشت

امروز سهامداران شرکت‌های لعابیران، فرآورده‌های نسوز ایران و همکاران سیستم در بورس و معامله‌گران شرکت‌های بیمه میهن، فرآودره‌های غذایی و قند چهارمحال و نیروگاه زاگرس کوثر در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش رتبه آنلاین از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۱۰هزار و ۵۱واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۲۲هزار و ۶۶۴واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۲میلیارد و ۳۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش ۲هزار و ۵۱۸میلیارد تومان در ۲۶۳هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های لعابیران، فرآورده‌های نسوز ایران و همکاران سیستم بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های پالایش نفت بندرعباس، حفاری شمال و فولاد کاوه جنوب کیش بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۹۱۲میلیون و ۱۵۳ هزار ورقه به‌ارزش ۶هزار و ۶۹۴میلیارد تومان در ۴۵۲هزار نوبت، آیفکس ۹۸واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۴۰۲واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های بیمه میهن، فرآودره‌های غذایی و قند چهارمحال و نیروگاه زاگرس کوثر بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های توزیع دارو پخش، پتروشیمی غدیر و اعتباری ملل بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

 

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید