شنبه 1 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیبالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت در بورس ۲۸بهمن ۹۹

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت در بورس ۲۸بهمن ۹۹

بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های سازه پویش، داروسازی ابوریحان و لیزینگ ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان و لیزینگ ایران و شرق در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش رتبه آنلاین از مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۱۱هزار و ۴۵۰واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۴۵هزار و ۸۳۶واحد  به کار خود پایان داد و بیش از ۴میلیارد و ۴۹۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۴هزار و ۴۹۷میلیارد تومان در ۵۰۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سازه پویش، داروسازی ابوریحان و لیزینگ ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های نیروکلر، تولید نیروی برق آبادان و سیمان درود بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۷۱۷میلیون ورقه به‌ارزش ۷هزار و ۵۰۳میلیارد تومان در ۳۸۳هزار نوبت، آیفکس ۸۴واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۶۳۳واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی و لیزینگ ایران و شرق بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های کلر پارس، سرمایه‌گذاری مسکن الوند و بیمه پاسارگاد بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید