جمعه 31 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیپرسودترین سهم های بورسی در روز ریزش بورس

پرسودترین سهم های بورسی در روز ریزش بورس

پرسودترین سهم های بورسی در روز ریزش بورس

سهامداران سپنتا، سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت و حمل و نقل پتروشیمی در بورس و معامله‌گران شرکت‌های تولید برق عسلویه مپنا، تهیه و توزیع غذای دنا آفرین فدک و سرمایه‌گذاری توسعه گوهران امید در فرابورس سود بیشتری کسب کردند.

به گزارش رتبه آنلاین از اقتصادنیوز، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت 7هزار و 306واحدی در ارتفاع یک میلیون و 257هزار و 61واحد به کار خود پایان داد و بیش از 6میلیارد و 968میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش 7هزار و 690میلیارد تومان در 783هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سپنتا، سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت و حمل و نقل پتروشیمی بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های ایران تایر، سالمین و سیمان اصفهان بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 729میلیون ورقه به‌ارزش 17هزار و 361میلیارد تومان در 407هزار نوبت، آیفکس 84واحد افت کرد و در ارتفاع 17هزار و 731واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های تولید برق عسلویه مپنا، تهیه و توزیع غذای دنا آفرین فدک و سرمایه‌گذاری توسعه گوهران امید بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های تولید مولد نیروگاهی جهرم، هتل پارسیان کوثر اصفهان و ذوب آهن اصفهان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

 

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید