جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیفوری/ صف فروش در بورس امروز پرترافیک شد!

فوری/ صف فروش در بورس امروز پرترافیک شد!

فوری/ صف فروش در بورس امروز پرترافیک شد!

در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۶۰۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش دو هزار و ۶۳۵میلیارد تومان بوده است.

به گزارش رتبه آنلاین از اقتصاد آنلاین، در جریان معاملات بورس امروز، خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به هزار و ۳۰میلیارد تومان می‌رسد. تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش تپکو، کلوند و وسدید به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام تولید تجهیزات سنگین هپکو بیش از ۵۴۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید کزغال، وسپهر و سپیدار در نوبت انتظار است.

بورس امروز

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۱۷۰میلیارد تومان (۷۳درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر هزار و ۲۸۰میلیارد تومان (۴۹درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۴نماد و حجم صف‌های فروش در ۴۴نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است.گفتنی است حجم صف سپیدار سیستم آسیا به ۱۰.۵درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد. «ماشین آلات و تجهیزات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۵۸۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «کاشی و سرامیک» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۱۷۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «استخراج ذغال سنگ» با تقاضای خرید ۳۴۰میلیارد تومانی همراه است.

بورس امروز

این جدول حدود ۴۷درصد از چهار هزار و ۲۴۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۷۶۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۵۴درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هفت هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید