جمعه 7 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیاین سهام امروز بالاترین رشد را در بورس داشت

این سهام امروز بالاترین رشد را در بورس داشت

این سهام امروز بالاترین رشد را در بورس داشت

امروز سهامداران شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، فولاد کاوه جنوب کیش و سیمان خاش در بورس و معامله‌گران شرکت‌های بیمه تجارت نو، سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود و دارویی ره‌آورد تامین در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش رتبه آنلاین از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۲۲هزار و ۳۰۲واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۹۲هزار و ۸۳۴واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۳میلیارد و ۴۱۰میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۲هزار و ۹۲۸میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۲۵۳هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، فولاد کاوه جنوب کیش و سیمان خاش بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های داروپخش، سپنتا و بیمه دانا بیشترین افت را تجربه کردند.

    این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۵۳۶میلیون ورقه به‌ارزش ۲۰هزار و ۵۳۲میلیارد تومان در ۵۱۷هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۴۰واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۴۵۳واحد قرار گرفت.

    در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های بیمه تجارت نو، سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود و دارویی ره‌آورد تامین بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های کشاورزی و دامپروری بینالود، کشت و صنعت دشت خرمدره و بیمه کوثر بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

     

    اخبار مرتبط

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    بیشترین بازدید