پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیفوری/ جزییاتی مهم از دریافت کارت اعتباری سهام عدالت

فوری/ جزییاتی مهم از دریافت کارت اعتباری سهام عدالت

فوری/ جزییاتی مهم از دریافت کارت اعتباری سهام عدالت

با دریافت کارت اعتباری سهام عدالت، امکان خرید وجود دارد و اگر مبلغ استفاده‌شده تا ۲۹ روز بازگردانده شود، سود به آن تعلق نخواهد گرفت.در صورت عدم بازگشت پول پس از گذشت ۲۹ روز، به وام سه ساله تبدیل خواهد شد که شرایط و سود خود را دارد.

به گزارش رتبه آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فهیمی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در مراسم برگزاری مجامع الکترونیکی شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استانی گفت: در فرآیند آزادسازی سهام عدالت، دارایی‌ها از کنترل و مالکیت دولت خارج و به سازمان بورس منتقل شد.

وی گفت: توصیه همیشگی ما به سهامداران، عدم فروش سهام عدالت بوده است.

 فهیمی افزود: در مرحله اول آزادسازی سهام عدالت، حدود ۱۹ میلیون نفر قادر به مشاهده دارایی خود در سامانه سهام عدالت و تصمیم‌گیری درخصوص آن بوده‌اند.
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: تاکنون ۱۵ استان، مرحله اول مجمع عمومی عادی خود را برگزار کرده‌اند.

فهیمی افزود: پس از ثبت‌نام در سامانه سجام و ایجاد ارتباط با شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، ما قادر به انجام بسیاری از خدمات برای سهامداران به صورت الکترونیکی هستیم و نیازی به مراجعه حضوری سهامداران نیست.

فهیمی در رابطه با کارت اعتباری سهام عدالت گفت: قرار است تا ۶۰ درصد ارزش سهام عدالت در قالب کارت اعتباری به سهامداران پرداخت شود، ما تلاشمان این است که افراد بتوانند به صورت الکترونیک درخواست خودشان را به ثبت کنند و فقط برای دریافت کارت مراجعه حضوری داشته باشند.

وی گفت: با دریافت کارت اعتباری سهام عدالت، امکان خرید وجود دارد و اگر مبلغ استفاده‌شده تا ۲۹ روز بازگردانده شود، سود به آن تعلق نخواهد گرفت.در صورت عدم بازگشت پول پس از گذشت ۲۹ روز، به وام سه ساله تبدیل خواهد شد که شرایط و سود خود را دارد.

فهیمی گفت: همه مردم به ویژه مشمولان سهام‌عدالت می‌توانند از طریق وبسایت سجام وارد شوند و ثبت نام و احراز هویت را به صورت رایگان انجام دهند و نیازی به مراجعه به دفاتر کارگزاری و دفاتر پیشخوان نیست.

 

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید