پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهاخبار روزبررسی نحوه عرضه محصولات فولادی در بورس

بررسی نحوه عرضه محصولات فولادی در بورس

پذیرش دو قطعه زمین در بورس کالا

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن میزان، نحوه عرضه محصولات فولادی در بورس، چگونگی رصد بازار، نحوه صادرات، چگونگی مدیریت حوزه صادرات، نحوه کنترل بازار را از جمله مباحث طرح شده در جلسه کمیسیون متبوعش برشمرد.

به گزارش رتبه آنلاین از خانه ملت، حجت اله فیروزی در تشریح جلسه دیروز(یکشنبه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: دستورکار نخست این کمسیون بررسی مواد ۳ و ۴ طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با حضور معاونت صنعتی وزارت صنعت، معدن و تجارت، رییس سازمان بورس، نمایندگان مرکز پژوهش‌ها و انجمن‌های مختلف حوزه فولاد بود.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ماده ۳ طرح مذکور پس از اخذ نظرات با اصلاحاتی تصویب شد، افزود: مقرر شد به منظور اعمال نظرات مختلف درباره ماده ۴ و سایر مواد طرح مذکور، نمایندگان دولت، بورس، مرکز پژوهش‌ها و انجمن‌های مربوط به فولاد نظرات خود را به کمیسیون ارائه کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم میزان و نحوه عرضه محصولات فولادی در بورس، چگونگی رصد بازار، نحوه صادرات، چگونگی مدیریت حوزه صادرات، نحوه کنترل بازار داخل و حفظ بازار صادراتی را از جمله مباحث طرح شده در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن برشمرد.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید