جمعه 31 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیبیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز

بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز

بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز/ صدرنشینی نماد کرمان با ارزش معاملات ۵۰۰میلیاردی

امروز معامله‌گرها ۱۳هزار و ۴۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و ۱۰درصد از کل سهام سیمان دورود معامله شد.

به گزارش رتبه آنلاین از اقتصاد آنلاین، در بورس امروز در مجموع ۱۳هزار و ۴۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «کرمان»، «شستا»، «کلر»، «غصینو» و «فملی» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در چهارمین روز هفته معادل ۵۲۰میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری توسعه و عمران کرمان دست به دست شد، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی پس از معاملاتی به ارزش ۳۰۰میلیارد تومان دوم شد و سهام کلر پارس نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس امروز به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که حدود هزار و ۳۴۵میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» با معاملات هزار و ۳۲۵میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۱۰درصد از کل سهام سیمان دورود (سدور) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۱۷درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۲۰سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۶۶نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

رتبه بندی ارزش معاملات  99.10.23

رتبه بندی ارزش معاملات23.10.99

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید