پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیروند صعودی بورس پایدار است؟

روند صعودی بورس پایدار است؟

بورس نمایه

بعد از روند نزولی بازار سهام در سه هفته گذشته پیش‌بینی می‌شود روند معاملات این هفته از بازار سهام متعادل و با گرایشات مثبت دنبال شود، اما روند صعودی شکل گرفته تا کجا ادامه دارد؟

به گزارش رتبه آنلاین از تجارت‌نیوز، بازار سهام در سه هفته اخیر اصلاح زیادی داشت و بعد از کاهش تنش‌های ترامپ در منطقه و لغو قیمت‌گذاری دستوری زنجیره فولاد بورس متعادل شد و گرایشات مثبت در بازار سهام دیده می‌شود، اما بورس در ادامه چه می‌شود؟

پیمان حدادی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با روند صعودی آغاز شده گفت: من به کلیت بازار سهام بسیار امیدوارم و به نظرم روند متعادل و بازار سهام تا آخر هفته ادامه دارد اما شروع معاملات هفته بعد با شروع روند صعودی همراه خواهد بود.

این کارشناس در رابطه با ریسک‌های پیش‌رو بورس گفت: تنها ریسک پیش‌رو بازار سهام انتظار کاهش قیمت دلار است که به نظر می‌رسد در جریان ریزش‌های اخیر پیش‌خور شده است و بازار سهام با ریزش قیمت دلار نیز ریزش چندانی نخواهد داشت.

این کارشناس در رابطه با پیش‌بینی بلندمدت بورس گفت: به نظر می‌رسد اگر روند فعلی ادامه داشته باشد و اتفاق خاصی رخ ندهد تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ شاخص کل به ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد خواهد رسید و گروه‌های خودرویی، بانکی و حمل و نقل بازدهی خوبی خواهند داشت.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید